luni, 19 decembrie 2016

Outlet in Bucuresti

Eram cu sora mea prin Bucuresti, cu ceva treaba. Imediat dupa ce am rezolvat cu actele si cu ce mai aveam noi de rezolvat, ne-am oprit sa bem o cafea, apoi am inceput sa colindam prin magazine, sa vedem si noi ce au bucurestenii in plus fata de provinciali. Si a gasit sora mea niste pantofi Benvenuti (intr-un outlet Benvenuti Bucuresti) de care s-a indragostit pe loc. I-a cumparat fara sa stea pe ganduri, dupa cum bine va puteti da seama. I-a purtat zi de zi, pana la prima zapada, cazuta zilele trecute. Respectivii pantofi Benvenuti arata de parca sunt nou-nouti, semn ca a facut alegerea buna. Mie mi-a povestit o prietena despre niste pantofi Il Passo la outlet-urile Fashion House si, pentru ca tot am niste treburi de rezolvat in Bucuresti maine, ma bate gandul sa o iau si pe sora mea, sa ne distram iar proband diverse incaltari de buna calitate si, de ce nu?, sa ne si cumparam niste pantofi eleganti de la Fashion House, locul unde oricine poate gasi o multime de branduri de renume mondial si mii de produse cu preturi foarte mici. Pentru cei care nu stiu, Fashion House este un centru comercial, singurul din Romania care are produse de tip outlet si reduceri cu adevarat substantiale, de pana la 70 % si uneori chiar mai mult. 


Fie ca doriti pantofi Benvenuti, fie ca doriti doar sa vedeti ce produse exista in acel outlet Benvenuti de unde si-a cumparat sora mea, fie ca vreti si aveti suficient timp sa colindati prin toate magazinele din incinta Fashion House, sfatul meu este sa nu plecati de acasa fara bani, caci veti gasi o multime de produse ieftine, de foarte buna calitate, foarte frumoase, care va vor imbia. Le puteti cumpara pentru voi, le puteti cumpara pentru a le oferi cadou celor dragi, ca tot e perioada din an cand toata lumea pregateste daruri pentru cei mici si pentru cei mari, astfel incat Mos Craciun sa poata aseza sub brad cat mai multe cadouri. Eu sper sa pot gasi pentru fiul meu o pereche de bocanci buni, una care sa il dea pe spate si care sa ii faca invidiosi pe toti prietenii sai, mai ales ca ei vor petrece o parte din noaptea de revelion pe afara, asa cum le sta bine unor tineri care se respecta si care chiar vor sa se distreze, care nu se sperie de ger si de ceea ce ar putea spune bunicii la aflare vestii ca au stat "copilasii" in pantofi pe zapada, fara sosete de lana in picioare. 

Daca aveti deja planuri pentru ultima zi din an, dar nu stiti ce pantofi sa cumperi de revelion, iata aici niste sfaturi. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu