marți, 24 ianuarie 2017

Dispozitive anti cartite si aparate anti rozatoare

Satula de toate problemele pe care le are an de an din cauza daunatorilor din curte si gradina, constienta ca in foarte scurt timp va veni caldura si, odata cu ea, vor reaparea distrugerile, soacra mea m-a rugat sa caut "pe internetul ala" niste solutii contra cartitelor si rozatoarelor. Nu mai poate, biata de ea, sa puna in gradina absolut nimic, ca in cateva zile gaseste totul rascolit, iar gradina arata ca dupa bombardament, plina de musuroaie care "cresc" din loc in loc. De asemenea, in locul unde depoziteaza graul primit de la asociatie, gaseste tot timpul urme de rozatoare si distrugeri importante. Ajunsa la exasperare, vrea neaparat sa ii gasesc ceva care sa o ajute. Am ales sa intru direct in magazinul online http://www.fara-daunatori.ro/, locul unde stiam sigur ca voi gasi absolut tot ceea ce imi trebuie pentru ca soacra mea sa scape de grija daunatorilor. Dupa ce am studiat cu atentie ofertele, am optat pentru niste dispozitive anti cartite si pentru niste aparate anti rozatoare si sper din toata inima sa faca bine treaba pentru care au fost proiectate, sa nu mai vad in curtea soacrei mele musuroaie de cartita intreaga vara si nici graul sa nu dispara mancat de soareci si sobolani. 


Din cele ce am citit pe site-ul celor de la Fara-Daunatori.ro, aceste dispozitive anti cartite functioneaza pe baza de ultrasunete si pot fi folosite cu succes atat in gradini, cat si pe orice alte feluri de terenuri agricole. Datorita ultrasunetelor, respectivele dispozitive pot indeparta din gradina cartitele si alte rozatoare care traiesc in subteran si care provoaca atat de multe pagube oamenilor gospodari ce isi pun sperantele in recolta adunata dupa luni intregi de munca. Dispozitivul cu ultrasunete menit sa alunge cartitele functioneaza cu ajutorul unui motor care produce vibratii si tot felul de sunete deranjante. Suprafata pe care actioneaza un asemenea dispozitiv de alungare a cartitelor este de aproximativ 1500 de metri patrati. Aparatele anti rozatoare sunt niste dispozitive electronice si functioneaza tot prin utilizarea de ultrasunete. Aceste dispozitive produc vibratii sonore pe care urechea umana nu le sesizeaza, dar care deranjeaza foarte rau rozatoarele, facandu-le sa plece de pe terenul unde s-au instalat si scapand astfel gospodariile de tot disconfortul creat de aceste mici si enervante vietati. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu