luni, 10 aprilie 2017

O primavara mult prea rece

2017 ne-a adus o primavara mult prea rece. Atat de rece, incat in data de 10 aprilie noi inca mai tinem centrala termica aprinsa, iar daca o oprim, tremuram de frig in casa. Nici nu va puteti imagina cu cata nerabdare am asteptat sa plece iarna si cat de tare m-am bucurat cand am vazut prima data soarele de primavara in acest an. Din pacate, era si continua sa fie un soare cu prea multi dinti ascutiti care musca din pielea sensibila a frigurosilor. 
Culmea este ca altii nu par sa sufere asa cum sufar eu in lipsa razelor calduroase de soare. Am iesit ieri dimineata cu Bruno la plimbare si am intalnit un tanar domn care isi plimba, la randul sau, catelusa. Diferenta dintre noi era ca eu purtam in spate intreg sifonierul (vorbesc aproape serios: aveam colanti si blugi, tricou, pulover si o geaca de fas, de primavara), iar el era in pantaloni scurti, maieu, slapi. 

Mi s-a furnicat pielea pe mine cand l-am vazut si m-am intrebat daca intr-adevar este o primavara mult prea rece sau sunt eu prea batrana, prea infrigurata, prea sensibila. Am cautat prin amintiri si am gasit un mic articol de blog, scris in anul 2015. Pe 5 aprilie, papadia era inalta si frumoasa, iar soarele lumina cu putere si curaj, nu ca acum, cand pare cam lesinat si ma lesina si pemine, ma sileste sa stau mereu inhaimurata si incordata din cauza ca imi este frig, cnd ar trebui sa imi fie, dcaa nu cald, macar bine. 
Papadia la soare, in anul 2015. Pisica ascunsa in paturi nu e Ursula, ci sunt eu, degerata de frig. :D


4 comentarii:

  1. Şi eu sunt friguroasă.Vreau sa fie cald şi frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am impresia ca anul acesta ne vom uita lung dupa soare... :(

      Ștergere
  2. Da, a fost un an destul de rece, iarna a tinut mai mult decat trebuia sa tina si toata luna martie a fost frig.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie chiar si acum mi se pare frig. Ma obisnuisem, din anii trecuti, sa fie aproape vara in aprilie. :)

      Ștergere