miercuri, 26 aprilie 2017

Rucsac de dama Evelyn

M-am tot intrebat vreme de cateva zile ce sa ii cumpar cadou nepoatei mele la implinirea varstei de 14 ani. Este perioada cand fetele incep sa devina pretentioase, sa isi doreasca lucruri de calitate, iar eu nu dispuneam de un buget foarte mare si parca as fi vrut sa ii ofer mai multe daruri. Intr-un final, m-am decis sa ii cumpar cateva carti potrivite varstei sale si, pentru ca am vazut la cumnata mea ca i-a cumparat fetei o rochie draguta, lunga pana aproape de glezne si despicata in parti pana la jumatatea coapsei, am decis ca s-ar potrivi foarte bine la tinuta un rucsac evelyn din piele ecologica, avand atat maner, cat si barete pentru umar. Cu alte cuvinte, il poate folosi fie in zilele cand mergem pe undeva la plimbare, cat si atunci cand merge la scoala. 

Mie rucsacul evelyn mi se pare tare dragut si cred ca se potriveste oricarei fete sau femei, indiferent de varsta pe care o are. Poate fi luat la serviciu, la plimbare, in vacante, la scoala. Este spatios, este comod, are un pret foarte bun, dar mai presus de toate este elegant,
fara sa fie totusi sa necesite neaparat o tinuta festiva, scortoasa... Am in casa un rucsac asemanator si va spun cu sinceritate ca il port cu mine cand ies cu sotul meu la plimbare, cand merg pe la prietene in vizita, l-am luat cu mine cand am fost la mare etc. Stiind ca nepoatei mele ii place foarte mult, mi-am spus ca a sosit momentul sa ii ofer si ei unul si, pentru ca vazusem la o prietena acest rucsac evelyn, mi-am spus ca s-ar potrivi perfect fetei. Trebuia sa ii filmez reactia, caci asa explozie de bucurie rar mi-a fost dat sa vad.

Doamnelor si domnisoarelor, oricat de elegant obisnuim sa ne imbracam, oricat de multe tinute de gala avem in garderoba, tot este indicat sa ne imbracam din cand in cand mai lejer, sa ne simtit macar pentru o zi din an adolescente, cu visuri ascunse in rucsac, cu zambetul agatat la maner si cu aripi pudrate cu incredere prinse pe baretele pentru umar. Un rucsac dama purtat in ziua potrivita ne poate reintoarce in timp, la vremea cand nu aveam griji, cand totul era roz si senin. Daca vrem, putem ramane pentru totdeauna adolescente cu inima plina de frumos. Rucsacul pe care il recomand astazi si pe care l-am cumparat pentru nepoata mea are un pret special si se gasetse usor, cu un clic pe primul link din acest articol. Imi voi cumpara si eu un rucsac dama evelyn luna viitoare. 


Un comentariu: