sâmbătă, 9 septembrie 2017

Expresia "cand ti-o frige buza"

Nu stiu de unde vine expresia "cand ti-o frige buza", insa ieri am folosit-o cu mare placere si am observat imediat ca blogul este util in momentele cand simti ca iti bubuie creierii de nervi. Imediat ce am terminat de scris acele cuvinte, am simtit cum m-am racorit, cum m-am linistit.  Nu am iertat si nu am nici un motiv pentru care sa o fac, dar macar m-am calmat si am putut sa imi vad de viata mea.

Daca v-ati intrebat vreodata la ce foloseste un blog, sa stiti ca acesta este raspunsul principal, primul pe care il dau de fiecare data cand cineva se arata interesat. Pe blog, desi nu il tratez chiar ca pe un jurnal personal, pot scrie sub o forma sau alta despre toate problemele pe care le intampin, despre toate grijile care ma framanta, despre tot ceea ce imi place sau imi displace la oameni si la viata.


Nu am nici timp, nici chef sa ma interesez daca expresia "cand ti-o frige buza" este "omologata", dar cred ca nu e roman care sa nu o cunoasca si care nu o fi utilizat-o macar o data in viata intr-un fel sau altul. Eu o folosesc destul de rar si, de obicei, cand ma enervez rau pe cate o persoana careia i-am oferit tot sprijinul meu si care, cand m-ar fi putut ajuta, mi-a intors dosul.

Ieri am fost tare suparata. Am spus lucruri pe care, in mod obisnuit, le tin pentru mine. As fi fost in stare sa ma comport chiar mai urat, daca persoana care m-a enervat mi-ar fi iesit in cale. Spre norocul ei (si al meu), nu s-a intamplat, asa ca mi-am descarcat nervii la telefon si pe blog, lucru pe care vi-l recomand si voua, daca doriti sa aveti liniste sufleteasca fara sa va paruiti cu oamenii care nu stiu sa fie oameni.

2 comentarii:

  1. Imi pare rau ca ai avut experiente care sa te determine sa folosesti expresia asta, dar sunt de acord cu tine ca scrisul pe blog te calmeaza. Stii deja ca si eu imi vars naduful adesea in scris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am apreciat mereu curajul si sinceritatea. Eu nu cred ca as putea sa scriu chiar asa transant. :)

      Ștergere