miercuri, 13 septembrie 2017

Masini second hand din Germania pe site-ul CarsOnTheWeb

Cred ca mai e putin si se implineste un an de cand cumnatul meu se chinuie sa isi cumpere o masina, insa nu pentru ca ii lipsesc banii sau pentru ca nu stie ce vrea, ci chiar din contra, as putea spune. A pus ochii pe masina unui prieten comun si nu vrea sub nici o forma alta. Tipul are intr-adevar o masina bine intretinuta, in care a bagat bani frumosi, iar acum are de gand sa isi cumpere o masina second hand din Germania. Abia de curand am alfat de existenta site-ului CarsOnTheWeb si am fost in masura sa il indrum catre locul unde poate gasi o multime de masini foarte bune (multe dintre ele provenind de la detinatorii de flote, agentii de leasing sau companii de inchirieri auto), caci el se tot gandea sa bata un drum pana in Germania.

I-am spus ca este inutil, mai ales ca nu cunoaste limba, nu stie pe nimeni acolo, nu e pregatit sa faca un asemenea pas. In plus, chiar nu vad de ce ar merge pana acolo, daca isi poate alege un vehicul bun din multitudinea de masini second hand din Germania existente pe site-ul CarsOnTheWeb.
La inceput a fost cam sceptic, deoarece nu auzise de acest site, insa dupa ce s-a mai documentat si dupa ce a vazut masinile, si-a dat seama ca este cea mai convenabila solutie. Acum ma distrez pe seama lor spunandu-le ca vreau de la amandoi cate un mic comision: de la prietenul nostru pentru ca i-am aratat unde se gasesc masini second hand din Germania si de la cumnatul meu, care va cumpara automobilul pe care si-l doreste imediat ca va fi posibil.

Adevarul este ca imi place sa ma implic si sa ajut oamenii, mai ales cand pentru asta nu fac nici un efort, asa cum s-a intamplat cand s-a nimerit sa aud de un site de unde pot fi cumparate masini. Chiar ma amuz acum spunandu-le tuturor ca nu mai e nevoie sa mergem in Germania, ca vine Germania la noi calare pe niste masini second hand foarte bune si bine intretinute. Totusi, daca va decideti sa intrati acolo, nu uitati ca este vorba despre un site unde au loc licitatii online pentru fiecare masina in parte. S-ar putea sa fie si convenabil, si distractiv. Revin cu un articol de cum aflu ce a rezolvat prietenul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu