miercuri, 13 septembrie 2017

Panouri solare

Oamenii, in marea lor majoritate, isi traiesc vietile fara sa se gandeasca la ceea ce lasa in urma, fara sa le pese daca dupa ei vine potopul. Din pacate, putem observa cu ochiul liber ca potopul este deja aici, ca biata planeta abia ne mai suporta si nu spun asta din perspective religioase, ci stiintifice. Incalzirea globala nu mai e o gluma, poluarea nici ea nu mai trebuie tratata cu usurinta. Daca fiecare om al planetei si-ar face partea lui de treaba si ar trata pamantul cu respectul pe care il merita, probabil planeta si omenirea ar mai avea o sansa. Inca nu este prea tarziu. De aceea ii apreciez pe cei care folosesc panouri solare, pe cei care au renuntat macar partial la plastic, pe cei care isi cumpara masini electrice, pe cei care, sub o forma sau alta, aleg sa se gandeasca si la bietul nostru pamant.

Eu va spun sincer ca tot pentru panouri solare voi opta cand imi voi cumpara casa. Nu doar pentru ca polueaza mai putin (sau poate deloc, habar nu am), ci si pentru ca in timp imipot aduce mari beneficii, ma pot ajuta sa economisesc niste bani seriosi. Eu ma impac greu cu termenii tehnici, ca mai toate femeile, dar am inteles de la sotul meu ca in timp se va amortiza investitia si apoi va fi foarte rentabil. Nu degeaba toti oamenii care au bani aleg ori panou solar fotovoltaic,
ori ceva asemanator, caci asa se fac averile, economisind acolo unde se poate, cautand cele mai rentabile solutii, calculand avantaje si dezavantaje.

Nu stiu de ce, dar am impresia ca aceste panouri solare sunt viitorul, ca vor deschide candva cai pe care astazi nici nu le banuim, ca isi vor gasi intrebuintari in domenii tot mai variate. Progresul tehnologic este ceva palpabil, clar, vizibil cu ochiul liber, asa ca nu vad de ce nu am profita de tot ceea ce este mai bun pentru a ne bucura de un confort sporit si pentru a putea face cat mai multe economii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu