joi, 14 septembrie 2017

Un service pentru reparat hoverboard-ul

De cand fata cumnatei mele s-a indragostit de "jucaria" numita hoverboard si de cand numai de asta vorbeste, imi ies in cale tot mai des (sau abia acum le observ) diverse lucruri despre acest mijloc de transport si mai ales de distractie. Mai mult, s-a intamplat ca in urma cu vreo doua luni cineva sa ma roage sa caut un service pentru reparat hoverboard-ul, pe motiv ca eu ma pricep mai bine la internet si pot gasi cu usurinta site-uri potrivite. Chiar asa a fost. Nu doar ca am gasit un service pentru reparat hoverboard-ul, dar m-am si grabit sa scriu pe blog despre el, in speranta ca le voi fi si altora de ajutor.

Spre marea mea uimire, imediat am remarcat ca textul acela imi aduce un trafic bunicel, semn ca multa lumea cauta un service pentru asa ceva. Noi avem de gand ca in vara viitoare sa ii facem cadou micutei un hoverboard, caci deocamdata ne cheltuim banii pe altceva, care este mai important pentru familia noastra. Speram sa ne mearga bine si sa putem implini si visul fetei intr-un final. Mi se pare firesc sa vorbesc pe blog si despre locul unde o asemenea jucarie poate fi reparata, caci nu este chiar ieftina si stiu ca parintii fac eforturi pentru a oferi copiilor hoverboard-uri.


De asemenea, stiu ca noi va trebui ori sa cumparam doua astfel de jucarii, atat pentru fata, cat si pentru baiat (desi el acum spune ca nu vrea), ori sa ne asteptam sa ii auzim certandu-se si tragand din doua parti de hoverboard. Iata ca imi iau masuri de precautie inca de pe acum si scriu pe blog ca sa pot regasi usor adresa unde pot gasi oricand un service pentru reparat hoverboard-ul. Sa stiti ca de multe ori mi s-a intamplat sa uit anumite lucruri si sa ma felicit cand descopar ca am scrie pe bloguri despre ele. Memoria internetului etse mult mai buna decat a omului si eu intotdeauna profit. Poate va va folosi si voua candva, daca nu chiar acum, linkul de mai sus, cel care duce catre un service pentru reparat hoverboard-ul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu