marți, 3 aprilie 2018

Amanet telefoane Bucuresti

In urma cu niste ani s-a intamplat sa trec printr-o perioada foarte grea, din care simteam ca nu voi reusi sa mai ies vreodata. Sotul meu avea niste probleme de sanatate, iar eu tocmai ramasesem fara serviciu. Se apropiau sarbatorile pascale si eu habar nu aveam daca voi gasi pe undeva bani sa pun pe masa de Pasti macar o paine. Am dat zeci de telefoane pe la rude si pe la prieteni, insa nimeni nu ma putea imprumuta cu bani, unii din cauza ca erau in situatii la fel de proaste ca a mea, altii cine stie din ce alte motive. Pana la urma, venea la toata lumea Pastele si toti voiau sa isi pastreze banii pentru propriile familii. O persoana din cercul nostru de prieteni mi-a spus ca ea a mers la un amanet telefoane bucuresti pentru a face rost de niste bani rapid. Mi-a dat cea mai buna idee. Stiam si eu un amanet in orasul meu, asa ca nu am mai stat pe ganduri si am mers acolo. Mi-am lasat telefonul si am primit in maxim zece minute banii de care aveam nevoie pentru a trece cu bine de perioada aceea grea.

Multi spun ca nu e bine sa iti lasi lucrurile de valoare la amanet, uitand ca pentru multi oameni aceasta poate reprezenta singura solutie de moment atunci cand au o nevoie urgenta de bani si nu primesc ajutor de nicaieri. Pana la urma, daca iti duci lucrurile la un amanet telefoane,
ai doar avantaje: faci rapid rost de banii necesari, nu te stie nimeni ca ai facut acest lucru, iti poti prelungi perioada in care sa inapoiezi banii si iti poti rezolva problemele cu care te confrunti fara sa dai nimanui explicatii, fara ca lumea sa zambeasca stramb pe la spatele tau. Puteti sa va rezolvati problema la un amanet telefoane bucuresti, daca locuiti in capitala sau la orice amanet din tara, caci in fiecare oras exista cel putin unul. Apropo de asta, sa stiti ca nu glumesc cand va spun ca un vecin al meu a mers la un amanet telefoane si a lasat amanet un telefon din epoca de piatra a acestor gadgeturi, un nokia din primele tipuri aparute pe piata. A primit 20 de lei pentru el, bani care par foarte putini, dar care pe el l-au ajutat sa treaca peste cele cateva zile in care nu gasea nicaieri nici bani sa isi cumpere paine.

Voi ati apelat vreodata la aceasta solutie rapida?


Un comentariu: