vineri, 27 noiembrie 2015

Scaune directoriale de birou

Anul 2015, luna august. Toata lumea era plecata la munte, la mare, la plimbare... Doar noi umblam lesinati de caldura prin oras, din magazin in magazin, in cautarea unui birou ieftin si frumos, care sa se asorteze cu restul mobilierului si pe care copilul sa isi poata pune monstruozitatea de monitor (care e de fapt un televizor cu o diagonala foarte mare). Asa cum se intampla de obicei cand ies din casa pentru cumparaturi, dupa ce am gasit si cumparat biroul ideal, ochii mi s-au oprit pe un cuier dragut, si el avand acceasi culoare. Fara sa stau pe ganduri, i-am propus sotului meu sa il cumparam. Zis si facut. Plimbandu-ne prin magazin, la un moment dat am vazut niste scaune directoriale si imediat am spus ca renunt la orice pentru un scaun de birou. Am rugat vanzatorul sa dea jos cateva modele de scaune de birou, sa imi pot face o idee clara in legatura cu ele. Surpriza! Din atatea scaune directoriale cate erau in magazin, nici unul nu se potrivea gusturilor mele. 


Ba era prea mic, ba prea mare, ba scartaia, ba se legana instabil, ba nu avea bine prinsa captuseala, ba avea rotile deja tocite... Ce soi de magazin e asta si de ce vinde scaune de birou care par deja utilizate? Un domn care trecea pe langa noi chiar in acel moment mi-a soptit: incercati, doamna, si niste scaune de import. Le gasiti pe internet, pe site-ul importatorscaune.ro. Va garantez ca sunt de cea mai buna calitate. Tot de acolo am cumparat si eu scaune directoriale pentru copii si nici o clipa nu mi-a parut rau. Vazand ca in acel magazin (nu ii dau nume) nu gasesc ceea ce mi-as dori, am urmat sfatul omului si m-am intors acasa pentru a cauta pe internet niste scaune de birou bune, solide. Spre norocul meu, omul chiar spusese adevarul, asa ca acum, in timp ce scriu acest articol, ma legan pe un scaun directorial minunat. In plus, la cumparare am avut si cateva avantaje oferite de magazinul importatorscaune.ro: fiind o comanda de peste 70 de lei, transportul a fost gratuit si scaunele mi-au venit in 48 de ore, iar plata am facut-o ramburs. 

Fie ca va doriti sau nu scaune directoriale, eu tot cred ca merita sa va aruncati un ochi pe site-ul cu pricina, pentru a vedea care este diferenta dintre un scaun facut la repezeala, cum erau cele din magazinul despre care povesteam in primul paragraf, si unul de calitate... 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu