marți, 15 ianuarie 2013

Laredoute.ro

Desi a trecut sezonul sarbatorilor in care toata lumea era in alergare dupa rochii de ocazie, eu iata ca inca ma gandesc sa imi achizitionez o rochie, doua pentru
ca urmeaza niste evenimente la care trebuie sa arat superb. Nu peste mult timp trebuie sa particip la o nunta a unor prieteni care se grabesc sa isi uneasca destinele tocmai in perioada aceasta de iarna pentru ca nu mia este mult timp si in vietile lor va aparea un bebelus. Pe cat sunt ei de incantati pe atat de mult ma bucur eu pentru ei pentru ca abia astept sa ma joc cu bebelusul lor. Asa ca eu in perioada asta sunt din nou la cumparaturi. Dar de data asta nu mai alerg prin magazine ci va recomand si voua sa vizitati siteul Laredoute: www.laredoute.ro de unde va puteti achzitiona tot ceea ce va doriti in materie de rochii de seara sau paltoane laredoute. Eu deja am pe lista cateva, una rosie din dantela pentru ca de multa vreme imi dorec o rochie rosie, una neagra care sa imi puna silueta in valoare si de asemenea am mai vazut o rochie cu imprimeu care mie uneia imi place foarte mult. Si daca tot sunt pe site, m-am gandit sa fac si o vizita pe categoria cu haine gravide deoarece as putea sa ii fac prietenei mele un cadou, sigur s-a bucura foarte mult acum inainte de nunta. Asa ca este vremea pentru shopping.
Va recomand reduceri cizme si paltoane laredoute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu