vineri, 8 iulie 2016

Mobila de bucatarie moderna

Daca veti avea curiozitatea de a intra prin magazine, veti observa ca toata lumea cauta mobila bucatarie moderna si toata lumea se plange ca nu gaseste, ca modelele existente pe piata sunt deja demodate, ca nicaieri nu pot fi gasite bucatarii moderne. Eu stiu ca exista, numai ca pentru a fi gasite oamenii ar trebui sa stea mai putin pe facebook si mai mult pe bloguri sau pe site-uri care activeaza tocmai in acest domeniu. Ar descoperi astfel ca exista o multime de bucatarii moderne care abia asteapta sa fie admirate si cumparate de catre cunoscatori, de catre cei care viseaza la o casa eleganta si practica, in care fiecare lucru sa aiba locul sau si fiecare loc sa aiba lucrurile care i se potrivesc. Asta reuseste sa faca orice mobilier bucatarie modern, va garantez. Dar bietii oameni de unde sa stie, ca pe facebook nu le spune nimeni, iar pe bloguri intra de obicei tot cei care stiu ce inseamna internetul, ce inseamna sa te informezi si sa alegi in cunostinta de cauza. Eu imi fac partea mea de datorie si scriu deseori pe bloguri despre mobila bucatarie moderna, despre tot ceea ce apare nou pe piata, despre faptul ca blogurile sunt maul mai interesante decat pozele cu pisici de pe facebook.


Bine, eu pun si poze cu pisici pe fb, ca am patru feline rasfatate in casa, dar asta nu ma impiedica sa ma documentez, sa stiu cum arata un mobilier bucatarie modern, sa imi imaginez cum s-ar potrivi in casa mea, pe unde s-ar cocota pisicile mele daca as schimba mobila de bucatarie. O voi face, dar nu anul acesta, caci avem deja planuri pentru cateva luni de acum inainte. Stiu exact ce masa voi pune in bucatarie, stiu cum va arata mobilierul meu, stiu ce culoare va avea, stiu ce accesorii ma vor ajuta sa imi decorez bucataria asa cum imi place mie. Mai trebuie doar sa terminam ceea ce deja am inceput si sa ne facem timp pentru a ne ocupa pe indelete de ceea ce va veni. 



Voi, daca ati ajuns pe blogul meu cautand informatii despre bucatarii moderne, puteti da o fuga pe site-ul kalenda.ro. 

"Mobila de bucatarie moderna induce ideea de spatiu cald si primitor. Linile drepte ale bucatariilor moderne ofera expresivitate si functionalitate. Modelele Kalenda de bucatarii moderne au fost alese ca sa corespunda cerinetelor pietii si sa-ti transforme bucataria intr-un spatiu placut, elegant si relaxant. Design-ul si coloristica ies in evidenta prin originalitate, pentru ca mobilierul nostru de bucatarie aduce mereu in fata cele mai noi trenduri internationale. Alege modele noastre de bucatarii moderne pentru ca raportul calitate pret este cel mai bun!"


"Avantajul pe care il avem fata de marii producatori de mobila este ca vindem mobila cu dimensiuni standard, foarte diversificata dar in principal mobila adusa la comanda. Clientul poate sa isi aleaga de pe site un produs cu dimensiuni standard, sau poate sa isi aleaga forma si nuanta rezultand un produs personalizat.

Acest lucru ne-a ajutat foarte mult sa ne pozitionam langa marii producatori de mobila care s-au orientat si pe segmentul online.Vanzarea produselor se face atat prin intermediul magazinului online cat si fizic in magazinele noastre. Kalenda comercializeaza in principal mobila dar si produse precum saltele, canapele si fotolii, scaune si mese, dar si decoratiuni."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu