marți, 7 ianuarie 2014

Despre aplicaţia FoodPanda.ro

Sfântul Ion! Ziua onomastică a băiatului meu! Să îmi trăiască! An de an am fost terorizată de această sărbătoare, cel mai probabil din cauză că vine
imediat după ziua lui de naştere, după Crăciun şi după Revelion. Prea multe pregătiri în bucătărie, prea mult deranj, prea multe vase de spălat. Şi totuşi, nu pot lăsa o zi atât de importantă să treacă neobservată, nu?

Întâmplarea, norocul sau oricum aţi dori să îi spuneţi, a făcut ca tocmai atunci când mă întrebam cum să procedez pentru a scăpa fără efort şi pentru a face ca totul să fie perfect de ziua copilului meu, să aflu de existenţa platformei web FoodPanda.ro. Navigând pe această platforma îmi pot alege din meniul oricărui restaurant aflat în zona mea, pot folosi aplicaţia pentru mobil şi pot comanda online orice fel de mâncare aş dori, de la gustări şi până la prăjituri sofisticate.

De ce să nu profit, mai ales că au cele mai mici preţuri de pe piaţă? De ce să nu profitaţi şi voi, măcar atunci când vă simţiţi prea obosiţi pentru a găti, când vă bat la uşă pe neaşteptate musafiri şi nu aveţi nimic pregătit pentru a-i servi sau când sunteţi tentaţi să probaţi reţete inedite din bucătăriile lumii? FoodPanda a selectat cele mai bune restaurante din întreaga ţară, aşa că oriunde ne-am afla, totul ne este la îndemână. 

Îmi amintesc şi acum de vremurile în care micile furgonete argintii goneau pe străzile oraşului, ducând clienţilor comenzile făcute telefonic. Acum este mult mai simplu şi mai comod, mâncarea vine gata gătită, poate sş pentru că viaţa noastră este mult mai agitată şi simţim nevoia de a ne mişca rapid. FoodPanda.ro a intuit toate aceste probleme ale civilizaţiei moderne şi ne-a venit în ajutor, oferindu-ne posibilitatea de a mânca bine fără efort şi fără deplasări inutile. 

Cum vi se pare acest serviciu? V-ar tenta să profitaţi de aplicaţia FoodPanda pentru mobil, de livrările rapide şi, implicit, de bucătăriile altor popoare, indiferent de stilul culinar, fie că sunteţi acasă, la birou sau oriunde în ţară?

2 comentarii:

  1. Categoric că da! Eu sunt fan mâncare exotică, dar când ti-e foame cel mai usor pare să îţi vină mâncarea rapid în locul în care te afli. Şi cum nu ştii cine are livrare la domiciliu şi cine nu, aplicatia e perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai sa stii ca nu prea ma omor cu bucataria altora,o prefer in continuare pe cea romanesca, dar nu pot spune ca refuz o masa cu specific italienesc...

    RăspundețiȘtergere