duminică, 26 ianuarie 2014

Obiecte personalizate

Bucurestiul este atat de mare si atat de aglomerat, cu greu ajung dintr-o parte in cealalta si in putin timp. Pur si simplu sunt zile in care nervii mei simt ca cedeaza.
Azi a sosit coletul prin curier, am comandat cateva obiecte personalizate, mai précis cani pentru bucataria hotelului care il manageriez si brelocuri pentru cheile de la sali, s-au mai deteriorat intre timp. Pentru a rezista pe piata trebuie sa fim cei mai buni sau macar sa incercam sa fim. Satisfacerea nevoile clientilor mei, clientilor nostri intru totul este principalul obiectiv. Sunt pe deplin multumita cand o persoana se decide sa aleaga hotelul nostru si nu ma supar cand nu o face ci doar cere informatii. Imi creste inima cand clientii pleaca si aleg sa se reintoarca. Nu am intrebat pe nimeni de ce alege sa revina dar probabil exclusivitatea, serviciile de calitate si munca depusa ii multumeste. Facem tot ce ne sta in putinta pentru a le satisface dorintele, placerile, pentru a le oferi confortul cel mai deosebit.In simplitatea lor oamenii pot fi atat de complecsi, atat de greu de multumit dar nu imposibil. Alaturi de celelate obiecte am adaugat comenzii brelocuri si cani personalizate pentru fiecare client. Pentru a sti unde sa se intoarca mereu cand are nevoie de servicii de calitate, lux, discretie, totul intr-o maniera accesibila atat financiar. Sunt multumita de serviciile celor de la firma de curierat, imi place promtitudinea cu care raspun fiecarei comenzi.Le voi oferi drept cadou cate o cana si un breloc personalizat, poate chiar si tricouri personalizate online. Nu se stie niciodata cand poate vor avea nevoie de un hotel, si nu orice hotel ci cel mai bun, cel cu referintele cele mai bune cum este al nostru !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu