joi, 25 februarie 2016

Butonul de like de pe facebook

Nu am avut nici o presimtire. Pur si simplu s-a nimerit ca ieri sa scriu pe blogul de pe .ro despre butonul de like de pe facebook. La scurt timp dupa aceea, intamplarea a facut sa apara pe facebook o schimbare ce i-a dat pe toti peste cap: pe langa butonul de like, pe facebook avem acum si butoane pentru iubire, furie, uau, haha si nu mai stiu ce, toate reprezentate de niste maimutoi tare urati. In primele clipe m-am gandit ca vor disparea destul de repede, scoase din uz pe motiv de nefolosire. Parerea mi-a fost infirmata imediat. Am vazut cum o avalansa de inimioare s-a abatut asupra postarilor de pe facebook. O betie de rosu a invaluit sufletele romanilor care tocmai sarbatoreau dragostea de dragobete. Faca-se voia ta, Marite Facebook, mi-am spus atunci in gand. Cu ajutorul tau, devenim tot mai absenti in lumea reala. Ne-ai incolonat frumos. Butonul de like de pe facebook a facut ceea ce armate intregi
nu reusisera sa faca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu