joi, 18 august 2016

Aparate de fiert paste

Aparate de fiert paste. Mi-am amintit ca le-am vazut pe viu la lucru intr-o zi de demult, atunci cand o prietena buna m-a invitat la locul ei de munca, sa vad cum lucreaza un inginer pe un post de ajutor al altora doar pentru a putea locui in strainatate si de a castiga bani mai frumosi decat cei pe care i-ar fi putut primi in tara. Atunci am vazut pentru prima data Utilaje pentru HORECA deosebite, de o calitate ireprosabila, care puteau face treaba mai multor oameni in conditii excelente si intr-un timp mult mai scurt decat in mod normal. Am vazut aparate de fiert paste si am ramas uimita cat de bine au fost gandite, cat de bine arata si mai ales cat de bine puteau acoperi munca mai multor oameni. Nici nu imi imaginasem pana atunci ca ar putea exista asa ceva. Nu stiu de ce, dar credeam ca bietii bucatari se chinuie teribil in Italia sa fierba in mici oale pastele pentru toti clientii care le treceau zi de zi pragul. Ma inselam, desigur. S-au inventat aparatele de fiert paste si ele pot inlocui cu succes oalele de altadata (l-as felicita pe cel care a inventat acest aparat de fiert paste, daca l-as intalni). 

Aceste aparate sunt extrem de usor de folosit, dupa cum pot confirma toti cei care s-au apropiat vreodata de ele si tocmai din acest motiv din ce in ce mai multi le caute si le achizitioneaza. In sistemul horeca ele sunt in acest moment absolut indispensabile, indiferent ca vorbim despre Italia, Romania, Burkina Faso, caci paste se mananca in intreaga lume. 

Apropo de paste, cum vi se pare noua caricatura semnata de cei din redactia Charlie Hebdo? Caricatura, caricatura, dar mie imi da impresia ca uneori se depaseste masura, ca exista cateva situatii care ar trebui sa fie declarate tabu si scoase in afara ironiilor mai bune sau mai putin bune... Dar e numai parerea mea.

Despre Utilaje pentru HORECA si despre aparate de fiert paste puteti afla mai multe dcaa intrati pe linkurile din primul paragraf. Veti ajunge pe site-ul ContiGrup.ro, locul de unde le si puteti achizitiona la preturi foarte bune. ContiGrup.ro ofera cea mai buna calitate, consultanta ori de cate ori este nevoie si poate deveni si pentru voi un partener de nadejde, un partener de cursa lunga. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu