miercuri, 21 septembrie 2016

Outlet de haine in Bucuresti

Astazi vreau sa va prezint un magazin altfel, un magazin care va atrage tot mai multi clienti pe viitor, caci nu oriunde si nu oricand putem gasi in Bucuresti un outlet de haine care sa aiba exact cum spune, preturi foarte mici pentru o multime de produse ce poarta eticheta unor mari firme. Poate ca e singurul outlet de haine in Bucuresti cu adevarat cautat si apreciat de catre cunoscatori si nu e altul decat FashionHouse. Am observat ca exista acolo si outlet pentru copii, lucru care cu siguranta le va bucura pe mamicile ce vor sa isi imbrace copiii elegant, cu haine de cea mai buna calitate, fara sa plateasca o avere. O amintire de demult imi revine in minte acum: luase mama salariul. Se apropia sarbatoarea de Pasti, momentul cand orice copil trebuie imbracat cu haine noi, frumoase. Ne-a luat de manute, pe mine si pe sora mea, si ne-a dus la Bucuresti, caci acolo puteau fi gasite magazine mai multe si mai mari, cu haine fel de fel. Nu se vorbea pe atunci despre outlet pentru copii si nici nu cred ca exista FashionHouse, dar ne-a gasit totusi cateva obiecte de imbracaminte dragute. 

Astazi e totul mult mai simplu. Vrei un outlet de haine de cea mai buna calitate, la preturi foarte mici? Mergi la FashionHouse. Vrei un outlet pentru copii? Tot la FashionHouse e bine sa mergi.
Exista si cateva avantaje clare pentru cei care aleg sa viziteze si mai apoi sa cumpere de la acest magazin:

Eu le-am promis nepotilor ca vom da o fuga pana in capitala special pentru a intra in acest mall si pentru a umple cateva plase cu hainute de calitate. In secret, sper sa gasesc si pentru mine cate ceva in tot acel outlet de haine unde am vazut branduri cunoscute si recunoscute in intreaga lume. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu