luni, 30 ianuarie 2017

Design interior case si vile

Am o prietena care a inceput anul trecut un proiect de invidiat: sa isi faca o casa undeva intr-un sat, intre dealuri, intr-o zona deosebit de frumoasa atat pe timpul verii, cat si iarna. Intai a cautat un arhitect pentru proiect case, apoi a aflat ca are nevoie si de un inginer, si de o echipa buna de muncitori. Le-a luat pe rand si, ban cu ban, zi cu zi, munca cu munca a reusit sa isi vada casuta ridicata si frumos acoperita cu tigla. A inceput apoi sa caute o echipa care sa se ocupe de design case si / sau design vile. Un lucru placut, cred eu, caci asa a putut vedea multe portofolii, a putut "fura" idei de la altii si a putut intelege usor ca nu se potrivea chiar cu orice echipa. Asa a ajuns la 1Design.ro. Asa a ajuns sa recomande (oricui e dispus sa o asculte)  echipa de design interior case si vile 1design. I-au aranjat intreaga vila asa cum si-a dorit, pe gustul ei, transformand o casa goala intr-un camin intim, placut ca aspect, deosebit de orice mai vazuse ea pana atunci. Daca aveti nevoie de cineva specializat in design case si design vile, apelati cu incredere la 1design. 


Intrati pe site-ul lor pentru a vedea portofoliul, caci nu trebuie sa ma credeti pe mine pe cuvant. Si ganditi-va daca nu v-ar placea, ca in emisiunile de pe la americani, sa aveti la dispozitie o echipa care sa aleaga pentru voi, sa combine culori, texturi, forme, in asa fel incat rezultatul final sa fie de-a dreptul uimitor. Eu urmaream candva o asemenea emisiune si tin minte ca intotdeauna, la final, ramaneam cu gura cascata vazand cata imaginatie au unii, cat de frumos reusesc sa combine anumite lucruri, in asa fel incat sa schimbe complet aspectul unei case, sa ii dea acea nota de particularitate, acel aer intim pe care cu totii il cautam (unii, ca mine, in zadar). Da, voi fi sincera si voi spune ca nu am imaginatie nici cat o gaina. Pana si aceasta biata pasare isi poate aranja cuibul mai bine decat o fac eu. Si va mai spun ca in ziua in care voi termina cu alte treburi mai importante voi face un sacrifiu si voi apela la echipa care i-a aranjat casa prietenei mele, sa schimb si eu intreg aspectul cu ajutorul unor profesionisti in design interior case si vile, o echipa care stie tot ce trebuie cand vine vorba despre orice proiect case. M-am intrebat mereu si inca ma mai intreb de unde au acesti oameni atata imaginatie, cum pot ei sa vada cu ochii mintii ca anumite alegeri in materie de materiale, culori si texturi vor da un rezultat final uimitor. Voi ce credeti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu