joi, 14 septembrie 2017

Usi exterior si usi glisante

Dupa cum stiu deja cei care ma citesc constant, indiferent pe care dintre bloguri as scrie, in doar cateva zile in viata mea va avea loc o schimbare majora. Voi pleca in Scotia, iar in casa noastra se vor muta niste prieteni de familie care vor avea grija de pisicute, caci deocamdata nu le vom lua cu noi. Aseara au venit pe aici sa punem la punct ultimele detalii si, din vorba in vorba, mi-au spus ca au vazut niste usi exterior tare frumoase. In prima faza m-am uitat cam mirata la ei, caci nu intelegeam ce vor, apoi mi-au spus ca si-ar dori sa impartim bani si sa cumparam una dintre acele usi exterior frumoase, sa o inlocuim pe cea de la intrare. Este adevarat, are saraca o multime de ani in spate si a trecut printr-o multime de momente de cumpana. Vopseaua s-a jupuit, fierul s-a bombat din cauza ca intr-o iarna au fost probleme atat cu caldura din interior, cat si cu temperaturile de pe scara blocului.

O vom inlocui, daca vreti, le-am spus, usurata ca macar ei sunt de acord cu mine, ca usa arata jalnic. Apoi mi-au spus ca vor ca in casa, acolo unde avem arcade la sufragerie, pe ei ii bate gandul sa puna niste usi glisante,
caci sunt de moda veche si nu concep ca toata casa sa fie deschisa de colo pana colo. Treaba voastra, le-am spus senina. Voi veti locui aici pentru o vreme (speram noi cat mai indelungata), deci va puteti aranja totul asa cum va place si cum va convine mai mult. Acum, eu sper sa lase macar o portiune mica deschisa, sa poata circula pisicutele. Oare exista usi glisante care sa aiba usita pentru pisicute? Ideea aceasta mi-a venit chiar in timp ce scriam si am de gand sa ma interesez, sa vad daca pot impaca si capra, si varza inainte de a pleca. Mi se pare firesc sa las oamenii sa isi aranje cum vor casa, la fel cum firesc mi se pare ca pisicile mele sa aiba oricand doresc acces la litiere si la castronele cu apa si mancare. Sper sa gasim cea mai potrivita solutie. Acele usi glisante sunt chiar frumoase si vreau sa sun la firma, sa intreb daca exista posibilitatea sa facem in interiorul lor niste usite pentru pisici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu