miercuri, 11 noiembrie 2020

Statueta cu un vultur asezat pe stanca

 In toata lumea a inceput deja febra cumparaturilor de black friday si luna cadourilor. Amuzant sau nu, la mine gandul de a oferi cadouri a inceput chiar mai devreme, cand m-am decis ce cadou ii voi oferi fiului meu anul acesta de ziua lui: o statueta cu un vultur asezat pe o stanca. Nu intrebati de ce fix asta. Este o gluma in familie, despre care nu am de gand sa vorbesc acum. 

Problema este ca nu gasesc nicaieri ceva care sa ma multumeasca. Am rascolit internetul in lung si in lat, in toate limbile pamantului si in magazine de tot felul, de la cele renumite si pana la unele obscure, de care nu a auzit nici mama lor. Nicaieri nu exista o statueta cu un vultur asezat pe stanca care sa dea impresia de maretie, de forta, de siguranta, de solitar. 

Toate statuetele pe care le-am gasit seamana a lucruri facute de copii. Oare chiar atat de greu este sa reproduci in arta un vultur care sa semene a vultur? Ma simt de parca am ajuns intr-o lume neputincioasa. Exista pe acest pamant absolut tot ce vrei si ce nu vrei, cu exceptia unei statuete cu un vultur maret asezat pe o stanca. 

Am gasit totusi ceva care mi-ar fi placut, insa exista o problema. Statueta are un pret foarte mare (in jur de 100 de lire) si se realizeaza numai pe comanda. Livrarea se face dupa minim trei luni. Poate ca nu ar fi fost chiar atat de grav si luam teapa daca nu citeam comentariile referitoare la firma respectiva. Foarte multa lume se plange ca a platit pentru cate o statueta anume si, in ciuda faptului ca au trecut 3-5-7 luni, oamenii inca isi mai asteapta produsele.

Mie imi miroase a pacaleala. Decat sa dau unor hoti 100 de lire pentru nimic, mai bine ii dau fiului meu, sa isi cumpere ce vrea, desi tare imi doresc sa ii pot oferi cadoul la care visez. Deegeaba exista imagini frumoase pe internet, daca produsele nu ajung niciodata la tine. Cred ca oamenii aia se pricep de fapt doar la a realiza imagini care sa iti fure ochii. 

As avea nevoie de ajutoru vostru. Unde pot gasi o statueta cu un vultur asezat pe stanca, dar una care sa fie perfect realizata, sa arate extraordinar, indiferent de pret? Nu voi da numele magazinului unde am gasit asa ceva, caci nu vreau ca vreunul dintre cititorii mei sa se pacaleasca si apoi sa ma injure ca i-am aratat site-ul cu cele mai frumoase statuete care nu ajung niciodata la clienti. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu