luni, 20 decembrie 2021

Ia-ti un caine!

 Avem nevoie de povesti motivationale de la cei care au reusit, la fel cum avem uneori nevoie de "self-love journals". Avem nevoie sa fim puternici, dar trebuie sa avem si momentele noastre de intimitate in care sa lasam garda jos si sa fim din nou copii pentru o vreme, caci doar asa ne relaxam cu adevarat si ne incarcam bateriile. 

Eu te invit sa citesti articolul Traieste ca un animal pentru a-ti pastra sanatatea mintala. Nu e greu deloc, desi unora s-ar putea ca in primul moment ideea sa li se para nebuneasca. Dupa ce incerci prima data, cu siguranta descoperi ca iti place sa faci asta. Ajungi sa iti doresti tot mai des sa dai grijile deoparte si sa arunci toate poverile care iti incovoaie umerii de atata amar de vreme. 

Ia-ti un caine. De la el iti va fi foarte usor sa inveti cum sa traiesti liber, sa faci ceea ce simti, sa te bucuri de fiecare clipa a vietii. Eu am doi caini. Ii poti vedea pe canalul meu de youtube, spre care am pus link chiar in acest paragraf. Ei m-au reinvatat cum sa iubesc viata, sa ma bucur de ceea ce am si sa nu ma supar atunci cand nu pot obtine ceea ce doresc. 

Cainii mei m-am reinvatat in primul rand sa iubesc neconditionat, sa ofer din ceea ce am fara sa imi para rau. Tot ei ma fac sa rad in fiecare zi, lucru pentru care le sunt extrem de recunoscatoare. Viata traita fara rasete e o viata trista, obositoare, nepotrivita pentru oameni. Cainele te va ajuta in aceasta privinta si in multe altele. Ia-ti un caine. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu