sâmbătă, 28 februarie 2015

O portie zdravana de ras

Ocupata cu diverse treburi, unele foarte importante, altele mai putin, am uitat o perioada cat de tare ma pot distra cu sora mea, chiar si cand nu suntem una langa alta, daca ne intindem la barfe si avem material destul. Nu va voi spune motivul pentru care am ras astazi cu lacrimi, insa vreau sa bifez aceasta zi in calendar, ca nu cumva sa uit vreodata ce misto poate fi cand "se pune frate langa frate", ca sa parafrazez un vers ce rasuna aseara la curtea de peste drum de blocul meu... :))) Astazi am simtit ca lesin de ras si nu exagerez deloc. Si mor de necaz ca persoana de care am ras cu atata pofta ar putea intra pe blogul meu, deci nu e cazul sa dau amanunte din care sa se recunoasca. Poate, intr-o alta zi, daca nu imi va mai pasa, va voi povesti si voua. Pana atunci ma intorc pe facebook, sa mai trag o portie zdravana de ras... :))))))
Pana si Pufina lesina de ras:

Miti a lesinat de mult.. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu