luni, 17 august 2015

Service iphone la smartmobitel

Se spune ca puiul de om ar trebui sa invete de la pasari sa isi ia zborul din cuib atunci cand aripile ii sunt destul de solide pentru a-l sustine. Care este varsta optima, nu spune nimeni. Nici eu nu voi intra in asemenea detalii astazi, caci articolul meu este despre service iphone smartmobitel, nu despre cum ne crestem copiii si cat de independentii vor fi ei. S-a intamplat ca in ziua cand noi am decis sa dam o fuga pana in Brasov, sa ne intalnim cu prietenii si sa facem cateva fotografii (vreo 300, eu), baiatul meu sa se indrepte spre Bucuresti, unde urma sa se intalneasca cu niste colegi. De aici si ideea cu aripile si parasirea cuibului. Am glumit spunandu-i ca zborul lui este in fix directia opusa zborului nostru, iar el ne-a replicat ca se indreapta spre adevarata civilizatie evoluata. spre capitala. Intamplarea a facut ca unuia dintre prietenii lui sa i se strice jucaria, un iphone 6, tocmai cand ei se racoreau cu o bere la terasa preferata. Dupa multe cautari pe internet si dupa o scurta discutie in contradictoriu, au ajuns la concluzia ca locul ideal unde ar fi putut primi asistenta tehnica este in Strada Prelungirea Ghencea, nr. 73D, Sector 6 (Bucuresti, evident), sediul firmei ce poate fi gasita pe pagina de internet SmartMobitel.ro

De ce aceasta firma si nu alta? Pentru ca la Smart Mobitel diagnosticul este gratuit pentru oricine merge cu telefonul defect la sediu, pentru ca are cele mai bune preturi la inlocuire display (touch + sticla) iphone - 650 ron pt iphone 6+ (manopera este inclusa), pentru ca timpul mediu de reparatie pentru display este de 24 de ore, iar decodarile se fac pe loc, pentru ca monteaza pana si folii de protectie, pentru ca o firma care ofera service pana si pentru clientii din tara daca trimit telefonul prin curier cu confirmare de primire merita sa fie sustinuta. Asadar, pentru service iphone apelati la smartmobitel din Bucuresti. Desigur, fiind un service serios, ofera consultanta si depanari si pentru tot felul de alte telefoane mobile si chiar tablete, insa mie mi-a ramas in minte iphone 6 pentru ca fiul meu, la intoarcere, cand ne-a povestit cum au mers ei pana la sediul Smart Mobitel si cum totul a decurs neasteptat de bine, a avut grija sa ne spuna ca atunci cand va ajunge la deplina maturitate si va avea aripile destul de puternice, va zbura definitiv spre Bucuresti. Incheierea a fost cu adevarat simpatica: mama, stii de ce nu voiam sa imi iau iphone 6 pana acum? Ca vazusem cat e de greu sa gasesti un service bun in Ploiesti. Dar m-am decis. Atata vreme cat exista smart mobitel, orice problema la iphone 6 se poate rezolva usor. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu