joi, 9 iunie 2016

Chirurgie estetica - liposuctie

Mi s-a intamplat de multe ori sa spun ca eu nu am nevoie de chirurgie estetica, desi in sinea mea stiam ca nu este adevarat. Cel mai probabil mi-as fi facut o operatie estetica la nas, una la urechi, sa corectez ceea ce natura a lasat nepotrivit. Sora mea spune ca as fi avut nevoie si de o marire de san, insa eu chiar ma simt bine asa, independenta de sutiene. Dar daca e sa fiu complet sincera, cred ca am avut candva perioada in care am visat la liposuctie pentru un abdomen plat, pentru o silueta de vis. Nu pot uita perioada cand orice clipa libera mi-o petreceam intinsa pe covor, cu un morman de carti pe burta, sperand ca imi voi putea aplatiza portiunea aceea de corp. Anii au trecut si, cumva, am reusit sa imi mentin silueta in cote optime. Pana de curand, cand am observat ca am inceput iar sa ma rotunjesc. Ati remarcat si voi ca atunci cand ne ingrazam, prima care iese in evidenta e burta? Si ca e ultima care dispare la o cura de slabire? Ei bine, orice problema legata de chirurgie estetica se poate rezolva astazi, inclusiv liposuctie la Clinica Zetta. Deocamdata ma alint, caci "m-am rotunjit" inseamna ca nu mai sunt doar piele si os, insa burta da, e acolo si incepe sa se vada. 

Va spun sincer ca as apela oricand la liposuctie (lipoaspiratie)
daca as lua cu adevarat proportii ingrijoratoare, daca nu as reusi in alt fel sa imi mentin corpul in standardele pe care singura mi le-am impus. Pana la urma, avem o singura viata. De ce sa o petrecem complexati de felurite defecte fizice, daca tot exista posibilitatea de a le corecta si de a ne recapata increderea in noi, de a ne simti frumosi? Observ ca odata cu inaintarea in varsta imi schimb parerile. Nu cred ca e un lucru rau. Pur si simplu astazi consider ca o operatie estetica (fie ea de liposuctie, de rinoplastie sau orice altceva) poate fi solutia potrivita pentru ca viata sa fie mai frumoasa, mai roz, mai placuta.

"Lipoaspirație (liposuctie) poate fi folosită pentru a corecta depozitele refractare din mai multe zone ale corpului, incluzând: coapse, brațe, gât, șolduri, mijloc, spate, genunchi intern, piept, obraji, bărbie, gambe și glezne. În unele cazuri, lipoaspirația este unica intervenție practicată, alteori poate fi asociată cu alte procedee de chirurgie plastică, cum ar fi: liftingul facial, reducția mamară sau abdominoplastia."


"Zetta înseamnă o echipă medicală excepţională, cu peste 100 de ani de experienţă, adunaţi în mii de ore de operaţii sofisticate, autori a numeroase lucrări de specialitate şi studii, contributori la congrese profesionale internaţionale, la curent cu cele mai noi practici, generatori ai unor noi soluţii medicale.• Tehnologia de ultimă generaţie a clinicii este selectată special pentru a asigura lezarea minimă a ţesuturilor şi o recuperare mai rapidă a pacienţilor. Tot pentru cea mai bună experienţă posibilă, am ales soluţiile dedicate anesteziei, spaţiilor de recuperare, întregului mediu Zetta. Designul modern, minimalist, maximizează calitatea experienţei.
• Am încastrat în temelia clinicii jurământul lui Hipocrate. Il veţi vedea în clinică, la intrare şi îl veţi regăsi în comportamentul echipei medicale. Tradiţia profesională cuprinsă în jurământul lui Hipocrate pune pacientul în centrul întregii acţiuni medicale, alături de respectul faţă de maeştri şi căutarea continuă a soluţiilor optime, în beneficiul pacienţilor."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu