vineri, 24 iunie 2016

Ceas de mana barbatesc si de dama

E destul de greu sa decizi ce anume poti oferi cadou unei persoane pe care nu o cunosti foarte bine, cu care nu ai relatii intime, unei persoane cu care faci afaceri sau despre care stii ca este pretentioasa. So totusi, raspunsul este la indemana oricui, as spune eu. Ceas de mana barbatesc sau de dama, in funtie de sexul persoanei careia doresti sa ii oferi cadoul. Un ceas de mana este, probabil, cel mai potrivit cadou pe care il poti face oricand si oricui cadou. Tin minte ca eu am primit primul meu ceas de mana cand am terminat clasa a patra. Era micut, elegant, fin, cu o bratara aurie frumos lucrata din (nu stiu ce) metal. Ma apuca si acum rasul cand imi amintesc ca ma uitam la el din minut in minut si abia asteaptam sa ma intrebe cineva cat este ceasul. L-am pierdut ca bleaga in parc. Ma plimbam cum patinele cu rotile. M-am asezat pe o banca sa ma odihnesc si am scos ceasul de la mana, sa il sterg de transpiratie. L-am pus pe banca si acolo l-am uitat. Cand m-am intors, nu mai era. Nici nu vreau sa va spun cat am plans dupa el si cat de teama mi-a fost sa le spun parintilor ca l-am pierdut. 


Daca doriti ceasuri de mana bune, de calitate, cu un design deosebit si care sa functioneze perfect, sfatul meu este sa le cumparati de la https://ceasmania.ro/, locul unde puteti alege oricare ceas de mana barbatesc si de dama care va place si care credeti ca vi s-ar potrivi voua ori persoanei careia doriti sa il oferiti cadou. Am vazut pe acolo ceasuri de mana cu aspect ultramodern, potrivite mai mult celor foarte tineri (dupa parerea mea), cat si ceasuri de mana cu aspect clasic sau chiar retro, cautate in general de oamenii cu bani multi, pentru care rafinamentul este un stil de viata. 


"Ceasmania.ro este unic distribuitor in Romania al ceasurilor marca GUESS si ESCAPE. Suntem o echipa de profesionisti cu o experienta de peste 7 ani in retailul offline si de 2 ani in retailul online. Livram ceasurile in peste 70 de magazine de profil din intreaga tara, in principalele Malluri si centre comerciale. In aceasta perioada, Ceasmania a reusit sa creasca awarnessul brandului Guess si sa il impuna intre primele optiuni ale clientilor privind ceasurile Fashion, atat online, cat si in magazinele partenere din tara. 
Iar acesta este doar inceputul ..."



"In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu