marți, 23 octombrie 2018

Bijuterii speciale


Din totdeauna, bijuteriile au fost accesorii purtate de toate femeile, in oricare moment al zilei, din cele mai vechi timpuri si pana astazi.
Da, va spun sincer, imi plac bijuteriile si, in mod special, bijuterii de argint! Sunt mai deosebite. Chiar daca am o multime de bijuterii, atunci cand gasesc ceva care imi place, cumpar. Bijuteriile pot deveni sarea si piperul unei tinute sau o pot distruge. Conteaza foarte mult cum porti bijuteriile, insa cel mai important lucru este personalitatea ta. Exista niste reguli generale de care trebuie sa tii cont atunci cand accesorizezi tinutele cu bijuteriile preferate.
 Intr-o zi, am primit o invitatie de la o prietena, pentru ziua ei de nastere. Stiam ca ii place, foarte mult, argintul si poarta bijuterii din argint.  

Ea este o femeie indrazneata si moderna, care iese in evidenta prin tinutele ei si prin accesorii unicat. Asa ca, m-am hotarat sa cumpar un inel potrivit stilului ei. Ne potriveam la degete, deci era destul de usor. Asa ca am plecat la shopping. Am alergat toata ziua si nu am gasit nimic adecvat personalitatii ei, deoarece toate modelele prezntate erau modele comune.
Spre seara am ajuns acasa, obosita. Am deschis calculatorul si am intrat pe internet. Nu a fost usor, dar pana la urma am accesat site-ul ioana-preda.ro, cu bijuterii argint. Surpriza a fost ca am gasit ceea ce mi-am propus. Am facut comanda pentru in inel din argint Cerc in Cerc, din argint 925, rodiat, alcatuit din cercuri suprapuse, unele batute in zirconiu fatetat alb. Sunt convinsa ca acest inel ii va face deosebita placere. De curand am pierdut o bratara, asa ca am comandat si pentru mine o bratara de argint Silver Rainbow. Este din argint 925, rodiat, fixa, cu zirconii dreptunghi colorate, incastrate in caseta de argint, de jur imprejur. Si pentru ca este o bratara fixa, nu am cum sa o mai pierd. Sper ca voi primi cat mai repede coletul. Acesta a venit a treia zi, dupa ce am facut comada. Transportul a fost gratuit. Cand am deschis coletul cele doua bijuterii erau minunate.
Am cumparat un buchet frumos, cu trandafiri micuti albi si roz, si am ajuns la prietena mea. I-am inmanat cadoul si buchetul. Cand a vazut inelul, a inceput sa planga de bucurie. “Este superb, draga mea!” a spus ea.
 Recomand ioana-preda.ro, pentru ca veti gasi bijuterii de argint pentru toate gusturile si pentru toate varstele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu