luni, 22 octombrie 2018

Gradinita povestilor


Acum putin timp, am decis sa deschid o gradinita privata. Am facut acest lucru din dorinta de a veni in ajutorul parintilor care nu reusesc sa isi inscrie copiii la o gradinita de stat. In plus, am decis sa fac si un afterschool, cu clasele I-IV, pentru acei micuti care merg la scoala si nu au cu cine sa stea dupa ore. I-am pus numele Lumea Povestilor.
In gradinita si afterschool-ul nostru se aplica metode occidentale de educatie. Totul se face interactiv, astfel incat copiii sa invete din exemple. Suntem adeptii practicii si nu ai teoriei. Unul din momentele noastre preferate, alaturi de cei mici, este ora de lectura. In fiecare zi, petrecem o ora citind carti pentru copii. Desi, la inceput, citeam povestile clasice,
in timp, am renuntat la a face acest lucru. Pana la urma, aceste povesti calsice sunt cunoscute de toata lumea si copiii le pot citi si impreuna cu parintii, acasa. Asa ca, am vorbit cu educatoarele si doamnele care se ocupau de scolari si am hotarat sa le achizitionam celor mici altfel de carti copii.
Voiam povesti simpatice, amuzante, educative si noi, de care copiii sa nu fi auzit. Trebuia ca, in fiecare zi, sa incercam sa aducem o povestioara draguta din care cei mici sa invete cate ceva. Asa ca, am cautat pe internet un site unde sa am o gama diversificata de carti de povesti ilustrate. Astfel am gasit universenciclopedic.ro. Intr-adevar, aici exista zeci de carticele inedite, scrise de autori internationali, moderni, adaptate epocii in care traim. Dintre acestea, amintesc cateva titluri: 10 oite somnoroase, Mica sirena si calutul-de-mare, Vom fi mereu prieteni, Micul Paianjen Firicel si multe alte titluri.
 In fiecare luna, facem cateva achizitii importante pentru biblioteca Lumii Povestilor. Mai mult, pe aceia dintre copii care stiu sa citeasca, ii incurajam sa petreaca, timp de o ora, citind una din carticelele frumos ilustrate. Povestile sunt usor de inteles si asimilat de catre copii. Acum, pentru ca mai sunt doar doua luni pana la Craciun, vom mai face alte achizitii, specifice sezonului magic. Abia astept sa le citesc celor mici Sub steaua magica a Craciunului sau sa aflam Cum a fost salvat Craciunul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu