duminică, 14 august 2022

La multi ani soacrei mele! La multi ani, Mioara! La multi ani, Maria!

 La multi ani soacrei mele! La multi ani, Mioara! La multi ani, Maria!

Nu imi amintesc exact, dar cred ca este primul an in care ii spun la multi ani soacrei mele nu numai prin viu grai, ci si pe internet, desi e putin probabil ca ea sa poata vedea mesajul fara ajutor din partea mea sau a cuiva din familie, caci nu obisnuieste sa isi petreaca timpul pe bloguri, pe youtube sau pe facebook. 

Dar mie imi face placere sa ii spun La multi ani, Mioara! si sa ma bucur de bucuria ei cand va primi mesajul.

Statisticile arata ca in Romania exista aproximativ un milion de persoane care isi sarbatoresc ziua onomastica de sf Maria, asa ca as vrea sa le transmit tuturor un sincer si calduros La multi ani, Maria!, la multi ani tuturor celor care poarta numele de Maria sau derivatele.

Ciudat este ca in familia mea nu exista nimeni care sa poarte acest nume. Abia dupa ce Mihai a devenit familia mea am avut si eu cui sa urez la multi ani in data de 15 august si in data de 8 septembrie a fiecarui an. 

Nu stiu daca este la fel de ciudat, insa mereu am regretat ca parintii mei nu au ales pentru mine numele Maria. Mi-a placut intotdeauna acest nume, mi-a placut simplitatea si puritatea lui. 

Va invit sa descoperiti cele mai frumoase mesaje de sf Maria si sa le trimiteti in dar tuturor celor care isi serbeaza ziua numelui la aceasta mare zi.  

Sunt tare curioasa sa aflu daca in familia ta exista cineva care poarta numele de Maria. Am cunoscut candva o doamna care imi spunea ca pe mama ei o cheama Maria, pe sora la fel, pe cumnata la fel, pe nu stiu care verisoara tot Maria si lista ei parea sa nu se mai termine. Pe la tine cum este?




Am sa pun si un link catre un videoclip cu La multi ani, Petruta, pentru ca acolo poti gasi alte urari frumoase pentru zi onomastica. Poate ca te vor inspira si te vor ajuta sa le faci o bucurie celor dragi. 

Te invit, de asemenea, sa descoperi si articolul cu urari pentru mama de ziua de nastere. Le voi trimite si eu soacrei mele, caci pana la urma soacra este o a doua mama, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu