marți, 2 august 2022

Ochii caprui fura inima oricui

 Ieri am scris cateva cuvinte pe facebook despre lentile de contact colorate. Am sa pun mai jos micul text, ca sa se inteleaga bine povestea. 

"Ati purtat vreodata lentile de contact? Eu am vrut acum cativa ani sa imi cumpar niste ochi de speriat pentru halloween, dar m-am razgandit cand am observat ca nu toti in jurul meu erau entuziasmati de idee. Dar mi-ar placea sa ma distrez nitel, sa vad cum mi-ar sta cu ochi albastri, ca astia caprui deja au furat multe inimi pana acum."

Ei bine, m-am trezit ca o doamna cu care nu am schimbat trei vorbe pana acum, desi suntem "prietene" pe fb de 2-3 ani, a intrat pe privat sa imi atraga atentia ca nu e bine sa spun in public ca am cucerit multi barbati. 

M-a apucat rasul. In gandul meu, fusese doar o gluma referitoare la expresia "ochii caprui fura inima oricui", nicidecum o declaratie despre cuceririle mele. Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca oamenii ar putea interpreta ceea ce spun ca fiind o destainuire a vietii mele amoroase. 

Pentru lentile de contact colorate, clic aici. Pentru detalii despre cuceririle mele, bagati-va la somn, poate aveti noroc sa visati ceva. Pentru orice altceva, ia-ti un caine


lentile de contact colorate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu