sâmbătă, 10 decembrie 2022

Recomandari de bloguri bune

 Sunt in cautare de recomandari de bloguri bune. Am deschis un articol pe care l-am intitulat lista bloguri romanesti personale si care va include bloguri recomandate chiar de catre oamenii care citesc bloguri. Internetul e mare si in Romania exista foarte multe bloguri. Din pacate, prea putine dintre ele sunt cu adevarat cunoscute, in general blogurile vedetelor si ale celor care au intrat primii in aceasta lume fascinanta numita blogosfera. 

Totusi, dincolo de blogurile renumite din Romania, stiu sigur ca exista o multime de alte bloguri care merita intreaga noastra atentie. Sunt nenumarati oameni care scriu bine, cu nerv, cu logica, aducand argumente si incercand sa schimbe opinii gresite. Sunt bloggeri care ofera informatii detaliate din diverse domenii, informatii care pot fi utile celor care cauta asa ceva. 

Sunt bloggeri care iti pot oferi bucurie, emotie, relaxare prin felul lor de a scrie, de a povesti, de a se adresa cititorilor. Din pacate, multi dintre ei nu se pricep sa isi optimizeze blogurile, nu au sprijin de la cei deja cunoscuti, aa ca raman intr-un con de umbra de unde eu tare mi-as dori sa ii scot pentru ca lumea sa afle de ei, sa ii cunoasca, sa se bucure de continutul acestor bloguri personale romanesti deosebite. 

Ma ajutati sa realizez aceasta lista? Imi faceti recomandari de bloguri bune pe care eu, la randul meu, sa le dau mai departe marelui public cititor de bloguri? Astept cu nerabdare sa aflu care sunt blogurile pe care va face placere sa le cititi, care sunt blogurile unde iti poti face reclama sau care te pot ajuta la SEO, care sunt blogurile nestiute de prea multi, dar care merita sa fie citite si recomandate. 


Gift Ideas for Women for Christmas


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu