marți, 31 ianuarie 2023

Pot sa torn beton amprentat peste beton vechi?

 Pot sa torn beton amprentat peste beton vechi?

De cand am descoperit cat de frumos se vede betonul stantat in curtile oamenilor, o intrebare nu mi-a mai dat pace: Pot sa torn beton amprentat peste beton vechi? Si asta din cauza ca la soacra mea in curte este turnat ciment clasic. Are aleea lunga, de la poarta si pana unde se termina casa. Tare mult mi-ar placea sa ii fac acolo o imitatie de piatra de rau din beton amprentat in nuante de gri. 

I-am aratat si sotului meu. A fost de acord cu mine ca merita sa faci o asemenea investitie, oricat ar costa. Dar mai intai de toate aveam nevoie sa aflam daca se poate turna beton amprentat peste beton vechi, asa ca am inceput sa rascolim internetul in lung si in lat. Asa am gasit si pareri despre betonul amprentat si preturile care se practica in 2023. 

Desigur, dupa atatia ani de cand o cunosc pe soacra-mea, nu as mai face greseala de a-i pregati surprize, mai ales daca sunt costisitoare. M-am lecuit dupa ce, cu multa vreme in urma, am profitat de faptul ca era plecata si i-am umplut casa si curtea cu ghivece de flori de toate felurile. Stiindu-ma pe mine, mi-am imaginat ca va lesina de bucurie.

Dar soacra mea e o femeie surprinzatoare, imprevizibila. Cand a pasit pe aleea din curte si a vazut ghivecele, a spus doar: nu, mama, trebuie sa le iei inapoi. Mie nu imi plac florile naturale si nu am rabdare sa am grija de ele. Am ramas impietrita, de parca s-ar fi turnat ciment peste mine, nevenindu-mi sa cred. I-am lasat un singur ghiveci si rau am facut, caci am gasit floarea uscata dupa cateva luni.

Asadar, noi am vrea sa turnam beton amprentat peste betonul vechi din curte, insa intai o vom intreba pe soacra-mea, ca nu cumva sa deranjam o echipa de muncitori, sa platim probabil un avans, sa ii aducem la Ploiesti, iar soacra mea sa spuna ca ea nu vrea asa ceva. Speram totusi sa ii placa si sa inteleaga care sunt avantajele in cazul in care pui beton amprentat peste beton vechi. 

Spuneam intr-un alt articol ca "Daca ai un colt de paine, un colt de perna si pe cineva drag intr-un colt de suflet, ai de toate!". -  Ai tot ce iti trebuie in viata! Partial este adevarat. Totusi, parca altfel traiesti cand ai confort sporit si cand esti inconjurat de frumos. Tocmai din acest motiv vreau sa le recomand tuturor sa caute detalii despre betonul amprentat, caci e atat de frumos si rezistent in comparatie cu betonul obisnuit. 

Pentru cei care au intrebat, ca si noi, daca "Pot sa torn beton amprentat peste beton vechi?", raspunsul detaliat il gasiti in primul link din acest articol. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu