miercuri, 12 octombrie 2022

Ai tot ce iti trebuie in viata!

 Ai tot ce iti trebuie in viata!

Noi, oamenii, avem tendinta de a strange, de a aduna tot mai mult/e de-a lungul vietii, uitand ca esentialul se afla chiar in suflet si ca, de fapt, ne trebuie foarte putin pentru a trai fericiti. Desigur, suntem influentati de factori externi. 

Ne dorim ceea ce vedem la altii. Ne dorim ceea ce, de obicei, nu putem avea. Ne dorim ceea ce societatea ne spune ca trebuie sa ne dorim. Si, oricat am avea, tot ne mai dorim cate ceva. 

Daca ai un colt de paine, un colt de perna si pe cineva drag intr-un colt de suflet, ai de toate!




Trimite pe Facebook

 

 Am gasit aceasta fraza pe facebook si am fost izbita de adevarul pe care il contine. Omul are nevoie de foarte putin pentru a fi fericit, insa luat de vartejul vietii, de multe ori uita ca marile bucurii le-a avut cand nu detinea prea multe. 

Eu chiar am avut o perioada in viata cand am ales sa traiesc minimalist si mi-a fost tare bine. Am descoperit repede ca nu aveam nevoie sa umplu casa cu de toate pentru a ma simti bine. Imi era suficienta o farfurie, nu un intreg set. 

Puteam trai foarte bine fara sa am doua sifoniere pline de haine si fara mobilier plin de diverse obiecte inutile, bune doar de adunat praf pe ele. Cand simteam nevoia de frumos, deschideam fereastra si imi umpleam sufletul de aer curat, de frumusetea naturii, de glasurile cristaline ale copiilor din vecini. 

Aveam atat de putin si totusi era atat de mult! Dar omul uita. Uita repede ca se poate multumi cu putin si ca viata nu e mai frumoasa doar pentru ca ai la poarta doua masini, in casa trei dulapuri pline de pantofi si genti, prin sertare mii de obiecte despre care nici macar nu iti aduci aminte cu anii. 

Omule, ai tot ce iti trebuie in viata! Renunta la a munci ca un sclav de dimineata pana seara doar pentru a cumpara obiecte de care sa te bucuri trei minute. Munceste mai putin, aduna mai putin si traieste mai mult. Iesi in natura, umple-ti inima de frumos, de pur, de senin si vei vedea ca viata e frumoasa oricum, ba poate chiar mai frumoasa!

Da-mi voie sa iti ofer cateva flori frumoase pentru suflete delicate.

Profita de toamna, caci este cel mai frumos anotimp, cel mai darnic si mai colorat dintre anotimpurile anului. 

Iti spun buna dimineata la cafea si iti urez o seara placuta de cate ori am ocazia. 

Te invit sa descoperi una dintre cele mai frumoase poezii, Iubesc ploaia

Te sfatuiesc sa te feresti de locurile unde nu exista nici viata, nici moarte, ci doar pustiu.

Aminteste-ti ca trenul vietii trece o singura data prin fiecare gara. 

Trandafiri pentru prietena mea!

Best Diary 2023 Amazon

Beton amprentat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu