vineri, 25 aprilie 2014

Cartea ceaiului

Motto:
”Fiecare noua ceasca de ceai are propria individualitate, e rezultatul unei armonii irepetabile intre apa si foc, intruchipeaza o traditie unica, are o poveste de spus, care e numai si numai a ei, si e menita sa contina frumusetea pura.!
Cartea ceaiului


M-a invaluit subtil, si nu mi-a lasat cale de intoarcere. Am devenit prizoniera propriei mele patimi, inlantuita de arome imbinate intr-un mod perfect. Nu trece ziua fara sa imi pregatesc, dupa un adevarat ritual, o ceasca de ceai, din care sorb incetinel, parca dorindu-mi sa il pastrez cat mai mult timp langa mine, caci imi da o stare de euforie inexplicabila. Ador ceaiurile de la Doro-Tea.ro! Ador sa stau in fotoliu, cu privirea pierduta in gol, cu gandurile fugite departe de lumea dezlantuita, cu ceasca de ceai in mana, incalzindu-mi trup si suflet deopotriva. 

Pe acest blog gasiti de toate.

Daca doriti sa aflati amanunte si un minunat elogiu adus ceaiului, clic pe cel de al doilea link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu