marți, 8 aprilie 2014

Scrie, vienela, scrie!

Tare s-au mai plictisit blogurile mele de atatea reclame, insa nu am ce sa le fac in acest moment, cand ele imi sunt singura speranta ca voi fuma si maine, ca voi avea bani sa sustin economia nationala platind taxe
peste taxe pentru niste tutun. Mi-ar placea sa fiu iar ca la inceput, cand scriam atunci cand imi venea chef, fara sa imi pese de nimeni si de nimic. Pe atunci inca aveam bani, nu depindeam de nimeni, nu dadeam explicatii nimanui.

Sigur, nici acum nu dau explicatii, insa mi se pare tot mai obositor sa scriu atat de mult, mai ales ca imi dau seama cat de tare scade calitatea scrierilor din cauza grabei, a aglomerarii de articole pe care trebuie sa le scriu intr-un timp scurt. E greu, e tot mai greu, dar si viata asta e grea si totusi trebuie traita, asa ca la munca, femeie, la scris cu tine! Lasa vaicareala, fumeaza o tigara, respira adanc si scrie ce este de scris, nu te ascunde prin colturi prafuite, unde stii ca oricum sunt prea putini cei ce te citesc. 

De fapt, am convingerea ca si pe vienela.ro te citesc tot mai putini, de cand ai inceput sa le vorbesti de trei ori pe zi despre moda si bijuterii. Dar cui ii pasa in acest moment, cand tu iti doresti atat de mult sa castigi un premiu la acel concurs? Scrie, Vienela, scrie!

3 comentarii:

  1. Eu aş reformula.
    Câştigă Vienela, căştigă!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut si eu sa particip la acel concurs, dar am decis ca nu este timp pentru asta, asa ca te sustin pe tine din tot sufletul si iti doresc sa castigi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ar place să te pot ajuta cumva, așa cum m-ai ajutat și tu pe mine, cu sfaturi calde și lipsite de răutate. În afară de a da un like și un share, mă simt legată la mâini.
    Cât despre concursurile pentru care scrii - ai dreptate, nu se merită. Dar te înțeleg și îți țin pumnii, mă rog să câștigi!

    RăspundețiȘtergere