miercuri, 16 aprilie 2014

Pachetul Anticipatia de la Nemira

Pentru cei pasionati de literatura SF, pachetul Anticipatia de la Nemira poate fi cel mai placut cadou, oferit cu ocazie sau fara. Fie ca il cumparam pentru noi, fie ca il comandam pentru a-l oferi cuiva drag in dar, pachetul Anticipatia este potrivit atat pentru cei tineri, care se pot familiariza usor cu SF-ul citind
asa ceva, cat si pentru cei care deja apreciaza la justa sa valoare aceasta ramura a literaturii.

Sincera sa fiu, ultima data cand am comandat carti de la Nemira, tare mult am stat in dubiu daca sa comand La capatul curcubeului sau pachetul Anticipatia. Acum imi pare rau ca nu am comandat ambele carti, dar nu e timpul trecut, mai ales ca vreau neaparat sa imi pregatesc cateva pentru vacanta de vara. Nu stiu altii cum sunt, dar eu chiar nu ma pot satura de cartile SF, oricat de multe as citi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu