Trebuie sa-ti alegi un domeniu de activitate ca sa-ti mearga afacerea bine si sa aiba succes. Trebuie sa ai grija ce domeniu de activtate iti alegi. Trebuie sa-ti alegi un domeniu de activitate cu care crezi tu ca firma ta va avea succes in continuare. Normal ca iti trebuie si un sediu. Sa ai un spatiu sau o proprietate. Daca nu ai iti poti inchiria una. Este necesar sa iti alegi cu grija asociatii, asta in caz de nu vrei sa te ocupi singur de mica afacere. Dar intre asociati exista si riscul de a se provoca conflicte intre voi. Este necesar un administrator cu simtul raspunderii si de incredere. Pentru ca el isi va asuma raspunderea pentru actele semnate in cadrul firmei. Asa ca trebuie sa fi foarte atent cand alegi administratorul. Sa poti pune baza in el.
Apoi trebuie sa iti depui actele pentru inregistrare. Tot la Registrul Comertului iti vei depunde si acetele de inregistrare a firmei. O sa fi nevoit si sa dai si declaratii pe propria raspundere ca firma corespunde normelor legale pentru a functiona in corespondenta cu cerintele de la pompieri, mediu, oficiul sanitar si camera de munca.
Dupa trebuie sa iti scoti actele si sa publici anuntul in Monitorul Oficial tot prin Registrul Comertului pentru ca firma sa isi inceapa activitatea legal.
O sa ai nevoie de stampile. Asa ca iti vei comanda stampile, pentru ca fara ele nu o sa poti face niciun fel de act. O sa iti trebuiasca si un avocat care sa il ai in caz de orice.
Dupa toate astea poate vei avea nevoie si de un program de facturare. Prin care sa poti scoate facturile necesare si care iti vor trebui.
Asa ca alege un program de facturare rapid si usor.
Program Facturare – Genius Facturare
Mai multe detalii despre factura gasiti aici http://ro.wikipedia.org/wiki/Factur%C4%83
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu