miercuri, 13 aprilie 2016

Bannere publicitare

Ce sunt aceste bannere publicitare si cui folosesc ele? Un banner este o bucata mare din PVC sau panza, asezata strategic in zone aglomerate, pe cladiri sau deasupra unei strazi importante, cu scopul precis de a face cat mai vizibil un slogan, un desen, o reclama. Desigur, banner este si patratelul din dreapta paginii mele de blog, doar ca el este virtual, insa scopul sau ramane acelasi; reprezinta o reclama pentru o anumita firma. Tin minte ca in primul meu an de blogging toata lumea ma sfatuia sa imi fac un banner si sa imi rog prietenii sa il puna pe blogurile lor. Nu ma pricepeam la asa ceva, asa cum nu ma pricepeam la nimic din ceea ce tine de partea tehnica a unui blog. Am gasit din intamplare pe blogul unei prietene un desen care se potrivea perfect ideii mele si mi l-am insusit (cerand voie, desigur), insa a fost nevoie sa mai treaca vreo trei ani pana am gasit pe cineva sa transforme desenul in banner, caci nu voiam sa deranjez oamenii pentru "nimicurile" mele. Dupa cum usor va puteti da seama, nici acum nu sunt in masura sa dau sfaturi pentru realizarea unui banner, asa ca pun link spre cei care sunt mai priceputi si care va pot fi de folos daca aveti nevoie de bannere publicitare. 


Stiti, unii cauta bannere ieftine, altii cauta bannere publicitare cu care sa rupa gura targului, fara sa stie ca exista si locuri unde aceste doua cerinte se contopesc intr-un singur banner, oricat de pretentios ar fi clientul. Desigur, cei care isi doresc bannere publicitare ar face bine sa ceara si parerea unui expert inainte de a decide cum va arata si ce va fi scris pe respectivul banner. Nu de putine ori am vazut prin oras bannere uriase care acopereau suprafata unui bloc, a unei cladiri oarecare. Iti atrageau privirea de departe si tot de departe puteau fi observate greselile gramaticale sau diverse fracturi logice. Verificati cu atentie inainte de a da drumul porumbelului sa zboare sub forma unor bannere ieftine sau scumpe. :) Sfatul meu? Apelati cu incredere la headprint.ro. Veti gasi acolo solutii pentru toate problemel voastre, veti primi asistenta si tot ce mai aveti nevoie. 

"HEADPRINT - PRODUCTIE PUBLICITARA SI PRINT INDOOR/OUTDOOR/DIGITAL.
De peste 10 ani impanzim tara cu produse de calitate de productie publicitara si print. Mii de clienti au apelat la serviciile noastre si au ramas clienti fideli datorita relatiei speciale pe care o construim si pretuim cu fiecare client.
Contacteaza-ne si vei beneficia de atentia noastra totala!"
"Din dorinta de a satisface cat mai mult nevoile clientilor nostri am adaugat in permanenta servicii si tehnologii noi in portofoliul nostru, pentru a ne mentine la standarde inalte de calitate a serviciilor prestate.
Investim in permanenta in echipamente si solutii, in perfectionarea personalului si in acest moment oferim clientilor nostri:"
"Servicii de Montaj
Echipele noastre de montaj asigura instalarea, intretinerea si remedierea semnelor luminoase produse de societatea noastra atat in Bucuresti cat si in tara. Deasemeni montam orice tip de autocolant, tiparit, sablat, colorat in masa, window graphics, floor graphics pe diferite suprafete, pereti, vitrine, geamuri, placi, lemn, tabla, pardoseli, atat la interior cat si la exterior.
Alte servicii Productie Publicitara
Obtinere autorizatii pentru amplasarea reclame publicitare
Inramare panza canvas pe rama sasiu, tablouri canvas.
Termosudarea materialelor flexibile, bannere meshuri, lipire la cald.
Debitare profile aluminiu pentru imbinari perfecte, taiere in unghi intre 0-45 si 90 grade, la orice dimensiune
Termoformare - putem indoi la cald, in linie dreapta, pe o lungime de maxim 120cm, materiale precum plexiglas, forex si alte plastice, de pana la 6mm grosime."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu