miercuri, 13 aprilie 2016

Becuri auto H7

Nu mi-as fi imaginat niciodata ca voi ajunge sa scriu pe blog despre becuri auto H7, tinand cont de faptul ca eu nu am masina si nu ma pricep prea bine nici la insurubat un bec pentru lustra (desigur, nu trebuie sa ma credeti chiar pe cuvant, mai ales ca am invatat la liceul energetic). Dar am senzatia ca voi deveni experta pana la urma, daca mai tin geamul deschis sa aerisesc tocmai cand vecinii mei isi spala masinile si discuta despre tot felul de probleme tehnice ale autovehiculelor si despre cum isi schimba ei, acasa ori in service, niste becuri H7. Astfel am aflat ca pentru domeniul auto se fabrica si comercializeaza doua tipuri de becuri: becuri cu xenon si becuri cu halogen. Becurile auto clasice sunt cele cu halogen, care impratie o lumina galbena. Becurile moderne sunt becurile cu xenon. Acestea, din cate am inteles, se bazeaza pe principiul descarcarii gazoase (nu ma intrebati mai mult de atat, ca nu stiu) si, in functie de temperatura (masurata in Kelvini) poate raspandi diferite culori: alb, albastru sau mov. Sfat pentru colegii bloggeri: asta inseamna sa impartasesti cu cititorii tai cunostintele acumulate. :)


Va pot spune multe si depsre sotron sau pititea, caci serile sunt rezervate copiilor care imi tipa sub geam, insa aman pentru altadata. Deocamdata incerc sa termin povestea despre un bec auto H7 care il necajea pe vecinul de la doi si care trebuia schimbat. Nu doar ca am aflat unde se gasesc becuri H7 ieftine, diverse informatii despre becuri H7 pret si chiar am intrat de curiozitate pe un forum unde se facuse un sondaj becuri auto, dar va pot spune cu precizie aproape tot ce stiu si vecinii mei despre minunatele becuri H7. Asadar, daca doriti informatii despre bec auto H7, becuri H7, becuri H7 pret, becuri H7 ieftine, va stau oricand la dispozitie. Sau, daca vi se pare mai comod, intrati pe site-ul autohut.ro, locul unde puteti gasi atat informatii importante, cat si becuri H7 pret bun. 

"De ce sa cumperi de la Autohut.ro?

· Transport gratuit pentru orice comanda peste 399 lei, indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Pentru orice comanda sub 399 lei transportul este 20 lei indiferent de numarul de colete, greutate sau locatie
· Toate produsele noastre beneficiaza de garantia oferita de producator
· Plata in rate fara dobanda la sediu sau online prin StarBT sau Card Avantaj
· Service auto propriu in Bucuresti
· Poti returna orice produs in pana la 30 zile si primesti garantat banii inapoi
· Consultanta profesionala oferita de personalul Autohut.ro
· Livrare prin curier in 24 de ore sau in aceeasi zi din showroom-ul nostru
· Magazin atestat Trusted.ro
· Datele personale sunt securizate prin Rapid SSL
· Singurul magazin online de piese auto care ofera plata online cu cardul"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu