miercuri, 25 mai 2016

Tratamente naturiste, vitamine si minerale, plus pentru ginkgo biloba

Nu stiu cum este prin cercurile voastre de cunostinte si prieteni, insa in jurul meu tot mai des aud vorbindu-se despre tratamente naturiste, vitamine si minerale si in principal despre Ginkgo Biloba, acest rege neincoronat in mod oficial peste alte remedii naturiste. Mult timp nici macar nu am avut curiozitatea de a afla ce este ginkgo biloba si la ce foloseste, insa imi placea melodicitatea pe care o avea. Mai tarziu, cand am aflat ca soacra mea cumpara pentru sotul ei, am discutat cu sora mea si am decis, de comun acord, sa cumparam si noi pentru mama. Cunosteam bine site-ul Herbagetica deoarece cumparasem de multe ori produse de acolo, asa ca mi-a fost usor sa aleg si sa dau comanda. Mare mi-a fost mirarea cand am descoperit ca mama cunostea mai multe decat mine despre ginkgo biloba. Aproape ca uitasem ca era o fire autodidacta, ca devenise de una singura experta in tot ceea ce inseamna remedii naturiste, vitamine si minerale, creme fara chimicale, plante medicinale si tot felul de alte asemenea chestii. Din dorinta de a afla mai multe si pentru a putea tine pasul cu mama mea, care vorbea din minunt in minut despre beneficiile aduse de ginkgo biloba, am mai intrat inca o data pe Herbagetica si iata ce am aflat:



"Îmbunătăţirea funcţiilor cognitive: stimulează mecanismul memoriei de scurtă şi lungă durată şi măreşte capacitatea de concentrare prin susţinerea circulaţiei sangvine la nivel cerebral şi oxigenarea celulelor sistemului nervos. De asemenea, are efecte importante asupra concentrării atenţiei: înlătură senzaţia de somnolenţă, creşte rapiditatea reflexelor şi a timpilor de reacţie la diverşi stimuli din mediul extren, fiind frecvent utilizat de către persoane care depun o muncă intelectuală intensă sau care desfăşoară activităţi care necesită o putere mare de concentrare – elevi şi studenţi în perioada examenelor, conducători auto, piloţi. 
Previne demenţa şi boala Alzheimer: terpenoidele şi flavonoidele, componente cu rol antioxidant din extractul de Ginkgo Biloba, stimulează activitatea neuronală, dovedind îmbunătăţiri concrete ale funcţiilor şi capacităţilor cognitive
Creşte acuitatea vizuală: extractul de Ginkgo Biloba stimulează irigarea vaselor de sânge la nivelul ochiului, înlăturând starea de oboseală vizuală şi stimulând în acelaşi timp acuitatea la nivelul acestor organe
Îmbunătăţeşte circulaţia periferică: utilizarea acestei plante stimulează circulaţia sangvină în zona extremităţilor corpului, la nivelul capilarelor şi arterelor, înlăturând senzaţia de mâini şi picioare reci
Alte beneficii importante ale utilizării de Ginkgo Biloba:
Adjuvant în ischemie cardiacă, ateroscleroză
Îmbunătăţeşte circulaţia cerebrală şi reduce cu pana la 50% gravitatea leziunilor la nivelul creierului produse de accidente vasculare
Adjuvant în terapia tumorilor cerebrale şi mamare
Stopează evoluţia afecţiunii Vitiligo, ajutând în unele cazuri la repigmentarea parţială a pielii
Reduce intensintatea simptomelor premenstruale"


Daca aveti una dintre problemele de mai sus, daca aveti incredere in tratamente naturiste si in beneficiile pe care plantele le ofera organismului uman, intrati pe Herbagetica. Vedeti totusi ca ginkgo biloba are si contraindicatii:
"Datorită rolului său de stimulare a circulaţiei sangvine la nivel vaselor de sânge, nu se recomandă utilizarea de Ginkgo Biloba în cazul persoanelor care urmează să suporte intervenţii chirurgicale sau stomatologice, pacienţilor cu hemofiilie sau persoanelor cu probleme de coagulare a sângelui sau trombocitare."


Abonarea la newsletter-ul Herbagetica va aduce 5 % reducere la prima comanda. "Dacă ați ajuns aici, pe site-ul nostru, ați făcut deja un prim pas important în descoperirea a ceea ce este necesar pentru sănătatea dumneavoastră. Restul este o plimbare în lumea vindecătoare a extractelor Herbagetica, în care veți găsi, cu siguranță, formule 100% naturale pentru vindecarea și armonia sănătății dumneavoastră."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu