vineri, 30 septembrie 2022

Un Octombrie frumos, cu soare si senin in ganduri!

 Un Octombrie frumos, cu soare si senin in ganduri va doresc!

Luna octombrie sa iti aduca numai bucurii, sanatate si clipe frumoase alaturi de cei dragi!

Sa ai o luna octombrie plina de iubire, de realizari, de bucurii si noi sperante!

Ramas bun, Septembrie! Bine ai venit, Octombrie!

Luna octombrie sa iti aduca sanatate, pace in suflet, armonie in casa si impliniri pe toate planurile!

Un octombrie de poveste, cu multe zambete, voie buna si fericire!

Octombrie isi incepe zilele astazi. Sa fie toate pline de noroc si fericire!

Trimite pe Facebook






Sper sa iti placa aceste scurte urari pentru luna octombrie. Le-am pregatit cu drag si ti le ofer din suflet. Ti-am pregatit si o imagine frumoasa cu luna octombrie. Sunt convinsa ca prietenii tai se vor bucura sa o primeasca, asa ca poti trimite articolul cu urari imagini pe facebook. 

Mesaje frumoase cu bun venit octombrie gasesti si aici. M-as bucura daca mi-ai spune intr-un comentariu ce inseamna pentru tine luna octombrie si ce speri sa iti aduca. 

Pentru mine, luna octombrie vine cu o dubla bucurie. Chiar din prima zi aduce in casa mea veselie si pofta de viata, caci este ziua de nastere a sotului meu. Rareori o serbam cu adevarat, cu musafiri si petreceri. Ne place mai degraba sa ne bucuram facand ceva nou, inedit, care sa ne aduca placere si bucurie. 

La numai doua zile dupa asta, e ziua de nastere a lui Onix, catelusa mea. Da, stiu, pentru cei care nu au animale de companie, chestia asta poate suna destul de ciudat, insa noi ne tratam cainii ca pe membri ai familiei, asa ca mereu le serbam zilele de nastere. 

Nu imi vine ca cred ca anul acesta, in octombrie, micuta mea va implini trei ani. Inca se mai poarta de parca ar avea trei luni si probabil asa va ramane mereu, caci este bebelusa familiei si toata lumea o rasfata. 

Sper din suflet ca luna octombrie sa ne tina pe toti sanatosi, sa ne aduca un strop de noroc (eu as avea nevoie de mai mult, dar oricat ar fi, e bine venit) si cat mai multe bucurii. Sper sa pot primi vesti de la cineva care imi este tare drag si de care tot incerc sa dau, deocamdata fara succes. 

Tot luna aceasta sper din toata inima sa pot reusi in proiectul pe care l-am inceput si la care am muncit din greu in ultimele sase luni de zile. Deja o parte din planuri mi-au fost date peste cap, insa eu sunt un om muncitor, optimist si determinat, asa ca nu ma dau batuta uor, ci o iau de la capat de cate ori este nevoie, atata timp cat exista sperante si semne ca sansele sunt de partea mea. 

Voua va doresc din suflet sa aveti un octombrie pe gustul vostru, cu belsug, sanatate, fericire si zile senine. Sa va mearga totul din plin, sa aveti armonie in case si in suflete. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu