marți, 11 octombrie 2022

Flori frumoase pentru suflete delicate

 Flori frumoase pentru suflete delicate

Ai incercat sa iti imaginezi vreodata cum ar fi lumea daca nu ar exista florile? Cat de trista si putin colorata ar fi viata daca nu ne-am mai putea bucura de gingasia, frumusetea si parfumul florilor! Iubeste florile, omule, si bucura-te in fiecare zi de tot ceea ce ele iti transmit. 

Am selectat cateva imagini frumoase cu flori si ti le daruiesc din tot sufletul, ca sa ai o zi frumoasa si sa zambesti cu ochii si cu inima. 

Trimite pe Facebook

 

 Mi-am amintit si cateva versuri despre flori pe care tata i le canta mamei cand eram copil. Unii dintre cei care imi citesc blogul le stiu deja, altii abia acum le descopera. Pentru voi toti:

La casuta alba,

Sunt atatea flori la feresti,

Dar cea mai frumoasa floare, 

Ce-mi apare,

Tu esti! 

Tie, prieten drag care citesti chiar acum, iti doresc sa iti fie intreaga viata ca o floare. Sa ai parfum unic cu care sa ii incanti pe cei din jur, sa miroasa pe langa tine a frumusete, a bunatate, a sensibilitate si delicatete. 

Sa ai taria florilor de a razbate prin piatra si de a infrunta furtunile vietii. Sa-ti poti aminti mereu ca dupa orice ploaie rasare soarele si uneori apare chiar curcubeul. 

Sa ai prieteni care sa iti semene si care sa iti stea scut atunci cand viata doare. Sa-ti fie zilele senine si inmiresmate! Sufletul tau delicat sa fie mangaiat de razele diminetii, de adierea primavaratica  vantului, de ploi blande care sa iti spele lacrimile. 

Pentru tine, om frumos ca o floare, tot binele din lume si cele mai frumoase flori! 














Iti daruiesc inima mea

Trandafiri roz

Lalele galbene

Flori de liliac

Panselute

Imagini cu flori si carti

Cafea si flori de dimineata

La multi ani cu flori

Rugaciune de Florii

Cheap 2023 Diary Amazon UK Page a Day

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu