marți, 13 iunie 2023

Cum mi-am petrecut vacanta de vara - compunere

 Cum mi-am petrecut vacanta de vara - compunere

În prima zi de vacanță, mama și tata m-au dus la mare. Erau atâtea valuri și nisip și soare strălucitor. Am alergat prin apa mării și am construit un castel mare de nisip. Avea turnuri și un șanț și chiar am pus niște scoici colorate pe el. Am fost regele castelului și m-am distrat de minune!

Apoi, am mers într-un parc de distracții. Erau atâtea jocuri și tobogane și carusele. Am încercat să urc pe cel mai înalt roller coaster, dar am închis ochii pentru că era atât de înfricoșător. M-am simțit ca un super-erou când am coborât din el. Am râs și am strigat atât de tare!

Pe lângă asta, am mers în vizită la bunicii mei. Ei locuiesc la țară și au o grădină mare. M-au lăsat să-i ajut să planteze flori și legume. Am săpat gropișoare și am pus semințe în ele. Apoi, am udat totul și am vegheat ca să crească. Îmi place să fiu un mic grădinar!

Nu pot să uit să vă spun despre tabăra de vară la care am fost. Am petrecut o săptămână întreagă în natură. Am făcut foc de tabără și am prăjit carne. Am mers în drumeții și am văzut cascade frumoase. Am făcut și niște prieteni noi și am jucat fotbal și volei împreună. A fost o adevărată aventură!

Pe lângă toate acestea, am citit multe cărți în timpul vacanței. Am călătorit prin lumi imaginare și am întâlnit personaje interesante. Am citit despre dragoni și prințese și pirați curajoși. Cărțile m-au purtat într-o altă lume și mi-au deschis imaginația.

Așa a fost vacanța mea de vară. Am avut parte de distracție și aventură, dar și de momente de relaxare și lectură. Abia aștept să împărtășesc cu colegii mei toate aceste experiențe când ne vom întâlni în clasă.

***

Compunere cu titlul Cum mi-am petrecut vacanta de vara

Am avut cea mai tare vacanță de vară! Vreau să vă povestesc totul despre ea. A fost plină de aventuri și distracție într-un mod pe care nu-l voi uita niciodată.

În prima zi de vacanță, am mers cu familia mea la mare. Era soare și nisipul era cald și pufos. Mi-am făcut un castel de nisip imens și am jucat fotbal pe plajă cu fratele meu. Am înotat în apa sărată și am încercat să prind câteva scoici frumoase. Și nu pot uita gustul delicios al înghețatei pe care am savurat-o la soare.

După câteva zile petrecute la mare, am mers într-o excursie la munte. Am urcat pe un munte înalt și am avut o priveliște uimitoare asupra văilor și pădurilor. Am văzut și niște animale sălbatice, cum ar fi căprioare și iepuri. Am avut o mică drumeție și am făcut o poză la marginea unui râu curgător. Apa era atât de limpede și rece, că m-am scăldat în ea și am adunat câțiva pietre strălucitoare ca suveniruri.

După munte, am mers cu părinții la bunici în sat. Acolo, am avut parte de multă distracție. Am mers la grădina bunicilor și am ajutat la culesul fructelor și legumelor. Am mâncat cele mai gustoase căpșune și roșii din lume! Apoi am avut un picnic în grădină cu toată familia și am jucat jocuri în aer liber. Bunicul m-a învățat să trag cu arcul și am reușit să ating ținta de câteva ori. A fost minunat să petrec timp cu bunicii și să ascult poveștile lor despre copilăria lor.

Vacanța de vară nu s-a încheiat aici! Am mers și într-un parc de distracții cu prietenii mei. Am făcut un tur în roată mare și ne-am simțit ca niște pasărele zburând în cer. Am fost pe tobogane uriașe și am urlat de bucurie pe tot parcursul coborârii. Am jucat jocuri, am călărit căruța trăsurilor și am râs mult.

Ultima parte a vacanței mele a fost la bunica de la țară. Am mers cu ea să hrănim animalele. Am dat mâncare la puii de găină și am mângâiat un mielușel pufoș. Am mers cu bicicleta pe drumurile de țară și am respirat aerul proaspăt și curat. Bunica m-a învățat să coc prăjituri și am făcut cele mai bune clătite cu gem de afine.

Doamnă învățătoare, aceasta a fost povestea vacanței mele de vară. A fost plină de aventuri și amintiri frumoase. M-am distrat cu familia și prietenii și am experimentat lucruri noi. Sunt foarte bucuros că pot împărtăși toate acestea cu voi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu