sâmbătă, 10 iunie 2023

Propozitii cu cam si c-am pentru scoala

 Propozitii cu cam si c-am pentru scoala

Mă duc la film cam des în ultima vreme.
Nu știu cam ce să fac în această situație.
Cam așa arată noul meu telefon.
Mi-am spus c-am să mă apuc de sport, dar încă nu am început.
Ei au plecat cam târziu de la petrecere.
Cam frig e afară astăzi.
Am cam terminat de citit cartea.
Vreau sa iti spun c-am încercat să gătesc o rețetă nouă și mi-a ieșit delicioasă.
Nu-mi place cam deloc muzica pe care o ascultă.
Cam multă lume a venit la evenimentul de azi.
Jur c-am să mă duc la plajă în acest weekend.
Te rog să cam taci și să mă asculți.
Nu cred c-am să reușesc să termin proiectul la timp.
Sunt cam obosită sunt după o zi lungă de muncă.
M-a certat mama c-am uitat să cumpăr lapte de la magazin.
Cam departe este destinația la care mergem.
Azi m-am cam plictisit și nu știu ce să fac.
Scuze c-am înțeles greșit mesajul tău și am răspuns greșit.
Cam dulce este acest desert pe care l-am făcut.
Am cam terminat de curățat casa și acum pot să mă relaxez.
Cam greu să-ți explic acest concept complex.
Mă tem că am cam uitat cum se face acel truc de magie.
Am cam înțeles ideea, dar aș mai avea nevoie de niște clarificări.
Cam de mult timp nu am mai petrecut timp de calitate cu familia.
Am cam terminat de citit cartea pe care mi-ai recomandat-o.
Nu prea știu cum să-i spun, dar cam m-am îndrăgostit de tine.
Cam tristă mi se pare această veste neașteptată.
Mă gândesc că am cam exagerat cu cheltuielile luna asta.
Cam nervos mă simt când cineva îmi ia lucrurile fără să întrebe.
Am cam uitat cum să rezolv această problemă matematică.
Cam departe stă acest restaurant de locul în care locuiesc.
M-am cam săturat să tot aud aceeași poveste repetată.
Am cam înțeles de ce ai acționat așa, dar totuși mă deranjează.
Mi-am cam pierdut încrederea în oameni după ce m-au trădat.
Am cam uitat cum să gătesc acea rețetă delicioasă.
Cam frig este afară, așa că ar trebui să te îmbraci gros.
M-am cam plictisit de aceeași rutină zilnică.
Ei cam au gândit că vom câștiga competiția, dar au avut parte de o surpriză neplăcută.
Am cam sărit peste acest capitol din carte pentru că nu mi se părea interesant.
Cam multă atenție primești de la toți, iar eu mă simt puțin ignorat.
Cam mult timp petrec pe telefon în fiecare zi.
Nu știu cam cât costă un bilet de avion pentru acea destinație.
C-am văzut cel mai frumos apus de soare în vacanța trecută.
Mă simt cam obosit după o zi lungă de muncă.
Cam greu să înțeleg acest concept matematic.
C-am ajuns la concluzia că trebuie să fac mai multă mișcare.
Nu am mâncat încă, dar cam simt nevoia să mănânc ceva.
C-am primit o scrisoare de la un prieten vechi săptămâna trecută.
Vreau să cumpăr o mașină nouă, dar cam mă îngrijorează costurile.
Cam rar merg la cinema în ultima perioadă.
C-am observat o schimbare în comportamentul său recent.
Sunt cam confuz în legătură cu decizia pe care trebuie să o iau.
Cam frig este în cameră, ar trebui să aprindem încălzirea.
C-am visat că călătoream în jurul lumii într-un balon cu aer cald.
Nu știu cam ce să-i cumpăr de ziua ei.
C-am învățat o rețetă nouă de prăjitură și vreau să o încerc.
Mi-a luat cam mult timp să rezolv acea problemă matematică.
C-am citit o carte foarte interesantă în vacanța de vară.
Cam târziu am realizat că am pierdut autobuzul.
Vreau să încerc un nou stil de îmbrăcăminte, dar cam mă simt nesigur în privința acestuia.
Îmi pare cam rău că am spus acele cuvinte neintenționat.
Cam multe lucruri se întâmplă în același timp și nu știu cum să fac față.
C-am întâlnit-o pe prietena mea în parc și am petrecut o după-amiază plăcută împreună.
E cam dificil să găsești loc de parcare în această zonă aglomerată.
C-am înțeles greșit mesajul și am răspuns într-un mod nepotrivit.
M-am uitat cam mult la televizor și am simțit că-mi pierd timpul.
Cam des aud aceeași melodie la radio și începe să-mi displacă.
C-am citit cartea aceasta într-o singură zi, deoarece era captivantă.
E cam târziu să mai facem cumpărături acum, cred că amânăm pentru mâine.
Cam nervoasă am fost când am aflat că am pierdut autobuzul.
C-am găsit cheile în buzunarul de la haină, deși le căutam peste tot.
Nu-mi place când oamenii c-am vorbesc cu un ton ridicat.
Am realizat că m-am cam îngrășat și ar trebui să încep să fac exerciții fizice.
Cam departe locuiesc de birou, așa că călătoresc mult timp în fiecare zi.
C-am întâlnit-o pe colega mea în oraș și am decis să mergem la cină împreună.
E cam rece în această cameră și aș vrea să mă încălzesc.
Cam multe lucruri de făcut astăzi și timpul pare să treacă prea repede.
C-am terminat de citit romanul și am fost impresionat de finalul neașteptat.
Cam multe sarcini am de îndeplinit astăzi, dar voi face față cu brio.
Cam repede a trecut timpul în această excursie minunată.
Jur c-am mâncat o prăjitură delicioasă.
Cam târziu am aflat despre acest eveniment interesant.
Nu sunt sigur cam când o să ajung acasă.
Mă tem că am cam uitat să fac cumpărăturile.
Cred că am cam exagerat cu cantitatea de mâncare.
Cam cât timp mai durează până ajungem la destinație?
M-am întâlnit cu prietenii și am cam petrecut toată noaptea.
Cam cât costă un bilet la acest concert?
Am cam obosit după ziua lungă de muncă.
C-am căutat prin tot orașul și nu am găsit magazinul respectiv.
Am cam întârziat la întâlnirea noastră.
Nu știu exact cum să rezolv problema, dar cred c-am o idee.
Mi-am cam pierdut răbdarea cu situația asta.
Mi-am dat seama că am cam exagerat cu mâncarea dulce.
C-am mers la film cu prietenii și ne-am distrat de minune.
Aș vrea să încerc o nouă rețetă, dar nu c-am timp acum.
Mi-am cam făcut planurile pentru weekendul viitor.
Cred că am cam depășit limitele cu cheltuielile lunare.
Am cam uitat să-i spun lui Ana despre schimbarea de program.
Am cam obosit de atâtea întrebări repetitive.
C-am realizat că am uitat să-mi iau cheile de la casă.
Nu știu cam cât timp o să mai dureze până la finalizarea proiectului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu