sâmbătă, 10 iunie 2023

Propozitii cu mai si m-ai pentru scoala

 Propozitii cu mai si m-ai pentru scoala

Aș vrea să mănânc ceva mai sănătos.
Mai am de terminat câteva sarcini la serviciu.
M-ai înțeles greșit, nu asta am vrut să spun.
Te rog, poți să mă ajuți mai târziu?
M-ai uimit cu talentul tău muzical.
Aștept de câteva minute și nu m-ai sunat încă.
Mai am nevoie de câteva informații pentru a finaliza raportul.
M-ai ajutat enorm cu sfaturile tale.
Vreau să merg la mare, dar trebuie să economisesc mai mult.
M-ai prins în mijlocul traficului aglomerat.
Mai trebuie să plătesc facturile până la sfârșitul lunii.
M-ai inspirat să încerc ceva nou.
Aș vrea să merg la un concert mai târziu.
Mai avem câteva locuri disponibile pentru excursie.
M-ai întrebat de două ori același lucru.
Aș vrea să citesc mai multe cărți anul acesta.
M-ai impresionat cu abilitățile tale de dans.
Mai trebuie să-mi cumpăr câteva haine noi.
M-ai ajutat să trec peste momentele dificile.
Aștept de câteva zile, dar nu m-ai contactat.
Nu am mai văzut un film atât de captivant ca acesta.
Mai întâi, să terminăm această sarcină și apoi putem să ne relaxăm.
Nu m-ai înțeles corect, am spus să mergem la restaurant, nu la cafenea.
Aș vrea să mă mai odihnesc puțin înainte de a continua munca.
M-ai întrebat de ceva anume? Nu am primit nicio întrebare de la tine.
Mai am puțină mâncare în frigider, va trebui să fac cumpărături.
Nu cred că m-ai auzit bine, am spus că trebuie să plecăm peste 10 minute.
Aș vrea să mai călătoresc înainte de a mă așeza la pensie.
Poți să mai explici o dată? Nu am înțeles exact ce vrei să spui.
M-ai surprins cu acest cadou minunat, mulțumesc din suflet.
Mai mult decât atât, cred că ar trebui să-ți exprimi recunoștința față de această oportunitate.
Nu m-ai invitat la petrecere? Sunt dezamăgit.
Aș mai încerca această rețetă, dar am nevoie de mai multe ingrediente.
Ai zis că mergi la cumpărături? Mă poți lua și pe mine, te rog?
M-ai speriat cu acea poveste de groază, nu pot adormi acum.
Trebuie să mă ocup mai mult de mine și de nevoile mele.
Ai putea să mă mai ajuți cu această problemă? Nu știu cum să o rezolv.
Mai întâi, să clarificăm acest aspect și apoi putem trece la următoarea etapă.
Nu m-ai sunat de mult timp, îmi este dor de tine.
Aș mai merge o dată la acel concert, mi-a plăcut foarte mult atmosfera.
Mai ai timp să termini proiectul până la sfârșitul săptămânii.
Când m-ai sunat, eram deja plecat din oraș.
Mai vreau o porție de clătite cu gem, te rog.
M-ai surprins cu cadoul pe care mi l-ai făcut.
În această lună am mai multe responsabilități decât m-ai avut înainte.
Nu m-ai ascultat atent când ți-am explicat procedura.
Mai îmi trebuie câteva minute pentru a termina treaba.
M-ai învățat să fiu mai răbdător.
În ultima vreme, m-ai ajutat mai mult decât credeam.
Nu m-ai văzut când am intrat în cameră.
Te rog, mai adu-mi o cană de cafea.
M-ai întrebat de două ori același lucru.
Mai puțin vorbă și mai multă acțiune ar fi binevenite.
M-ai inspirat să încerc lucruri noi.
Trebuie să mă mai organizez mai bine dacă vreau să reușesc.
M-ai făcut să râd cu gluma ta.
Mai îmi lipsește un document pentru a finaliza dosarul.
M-ai încurajat să nu renunț la visurile mele.
Mai am nevoie de două ingrediente pentru a termina rețeta.
M-ai convins să încerc această carte și mi-a plăcut.
M-ai rugat să-ți explic mai bine conceptul.
Nu m-ai ascultat când ți-am spus să fii mai atent.
Te-ai schimbat și nu ți-am mai înțeles reacțiile.
M-ai impresionat cu gândurile tale mai profunde.
Vreau să mă simt mai apropiat de tine, dar m-ai respins.
Nu m-ai întrebat cum m-am simțit mai devreme.
Aș vrea să te văd mai des pentru că m-ai cucerit.
Te-ai gândit mai mult la tine decât la mine.
Nu m-ai sunat de mult timp și aș vrea să aflu mai multe despre tine.
Aș vrea să mă iubești mai mult decât m-ai iubit până acum.
M-ai ajutat să devin o persoană mai bună.
Te rog, nu m-ai judecat mai aspru decât meritam.
M-ai inspirat să mă implic mai mult în comunitate.
Aș vrea să mă cunoști mai bine pentru că m-ai intrigat.
Nu m-ai ascultat mai atent când ți-am povestit despre experiența mea.
M-ai impresionat cu cunoștințele tale mai vaste.
Te-ai schimbat și nu m-ai mai recunoscut.
Aș vrea să mă susții mai mult în proiectul meu.
M-ai surprins cu răspunsurile tale mai inteligente.
Nu m-ai încurajat mai mult în visurile mele.
Mai târziu voi merge la cumpărături.
M-ai întrebat de ce prefer această culoare.
Trebuie să înțelegi că nu mai pot continua.
Nu m-ai ascultat atunci când ți-am spus să nu faci asta.
Ai venit mai devreme decât mă așteptam.
Mi-ai promis că vei veni mai des în vizită.
Mai am câteva lucruri de rezolvat înainte de a pleca.
M-ai făcut să zâmbesc când am avut nevoie.
Trebuie să mă concentrez mai mult la acest proiect.
M-ai învățat cum să fiu mai îndrăzneață.
Este mai bine să amânăm această decizie.
M-ai rugat să-ți dau un sfat și iată-l.
Ar trebui să-mi petrec mai mult timp cu familia.
Nu m-ai lăsat să termin ce am de făcut.
Ești mai bun decât crezi.
M-ai învățat să apreciez lucrurile mici din viață.
Îmi place cum m-ai susținut în acea situație dificilă.
Mai am nevoie de câteva minute pentru a mă pregăti.
M-ai surprins cu acest cadou minunat.
Dacă îți dai mai mult interes, vei obține rezultate mai bune.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu