marți, 26 ianuarie 2016

Ce stim despre tranzactionarile online


Noi, romanii, inca nu stim foarte multe despre tranzactionarile online, desi tot mai multi dintre noi au un calculator, acces la internet si posibilitatea de a ne documenta serios chiar de pe site-ul Sales Point. Eu am intalnit prima data numele de Sales Point pe linkedin si de curiozitate am cautat mai multe informatii. Asa am ajuns sa aflu ca "Sales Point este o companie de marketing inființată în 2015 și care își propune să faciliteze accesul pe piața de capital prin implementarea unor tehnologii avansate, dar și prin clarificarea informațiilor disponibile, astfel încât trading-ul on-line să devină o activitate comună pentru traderii din România. Pentru Sales Point este foarte important ca fiecare client să aibă succes, pentru că satisfacția traderilor este și satisfacția noastră.
Scopul nostru este de a aduce în atenția societății românești noi oportunități de trading online folosind una dintre cele mai moderne platforme existente la acest moment: MetaTrader 5.
Dacă ești în căutarea unui partener de încredere, atunci Sales Point este ideal pentru tine. Îți punem la dispoziție toate uneltele necesare pentru ca tu să te folosești de toate instrumentele financiare în siguranță."


S-a intamplat sa discut zilele trecute cu un prieten stabilit intr-o tara occidentala. Imi povestea cat de implicati sunt strainii in tranzactionari online, cat de mult s-a dezvoltat acest domeniu in ultimii ani si care sunt cele mai moderne solutii in legatura cu o cat mai mare probabilitate de profit. La urma urmelor, toti cei care intra in acest carusel al tranzactionarilor online, asta urmaresc, dincolo de emotie si joc, nu-i asa? Poate ca la inceput ne impinge curiozitatea sau dorinta de a ne dovedi noua si altora ca putem, ca suntem buni, ca intleegem ce este tranzactionarea online. Mai apoi, cand incep sa apara primii bani, e normal sa ne simtim stimulati si sa ne dorim tot mai mult de la noi. Iata de cep rietenul meu imi spunea sa intru pe site-ul celor de la sales Point si sa ma documentez serios, sa nu fiu parte din multimea de oameni care nu stiu nimic despre tranzactionarile online. Zis si facut. Voi fi sincera si voi recunoaste ca nu am inteles chiar tot, caci nu este un domeniu accesibil oricui si, in plus, am intalnit o multime de termeni care imi erau necunoscuti. dar cu putina bunavointa din partea mea am convingerea ca va veni ziua cand voi stii perfect ce sunt tranzactionarile online si le voi putea explica si altora acest lucru. 

Tu, cititorule, ce stii despre tranzactionarile online?

"Împărtașim cu încredere misiunea Trade1000, prin care aceasta oferă o baza educațională solidă, adăugând cunoștințe utile culturii financiare deja existente în România. Astfel, Sales Point are ca misiune prezentarea transparentă a tuturor produselor și serviciilor oferite de Trade1000, inclusiv, dar fară a se limita la un mediu reglementat și accesul la cea mai modernă platformă de tranzacționare."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu