marți, 5 ianuarie 2016

De cati barbati este nevoie pentru a pune o usita la gura de aerisire?

De cati barbati este nevoie pentru a pune o usita la gura de aerisire? Eu stiu deja raspunsul, dar m-am distrat teribil vazand poza si am intrebat acelasi lucru pe pagina de facebook. Nicoleta mi-a dat cel mai bun raspuns posibil, cel pe care il gandisem si eu: "Pun pariu că era de ajuns o singură femeie în locul celor patru bărbaţi. Ar fi reușit să monteze cu succes ușița.". :))) Da, stiu, suntem rautacioase, dar cum sa nu te distrezi vazand patru barbati (ma credeti daca va spun ca mai era unul prin preajma, dar nu a incaput in poza?) cum se chinuie sa puna o usita la gura de aerisire de pe hol? :))))
Asadar, voi ce spuneti? De cati barbati este nevoie pentru a pune o usita la gura de aerisire?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu