luni, 11 ianuarie 2016

www.outletstock.ro

Prima data am auzit de un outlet in Romania cand am colaborat in mediul online cu o firma care comercializeaza lenjerii de pat ieftine. Probabil unii dintre voi isi mai amintesc de faptul ca am organizat niste concursuri pentru bloggeri si ca multi s-au bucurat de premii consistente atunci. www.outletstock.ro este cea de a doua firma despre care aflu ca foloseste acest concept si sper ca in perioada urmatoare sa existe in toate domeniile macar cate un outlet, sa putem avea si noi, consumatorii, acces la lucruri bune cu preturi mai mici decat ceea ce este in acest moment pe piata. Despre ce este vorba, de fapt? Despre un depozit en gros de haine pentru femei, barbati si copii, pentru toate marimile, gusturile si buzunarele. Puteti gasi aici haine cu aspect ultra modern, haine de firma de la branduri de renume, cum ar fi: Vero Moda, Miss Sixty, Rock Angel, Sublevel, Urban Surface, Sorbet, Noisy May, Jennyfer, Only, Selected, Fresh Made, Bon'A Parte si multe altele. 

"Haine En-Gros Outlet. Stocuri outlet, mixuri sau serii cu toate marimile. Direct de la producatori. OutletStock va ofera mii de modele de imbracaminte provenite din lichidarea surplusului de productie si a stocurilor rezultate ca urmare a reinnoirii colectiilor din reprezentantele proprii ale marilor branduri internationale. Nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii legate de stocurile curente disponibile pentru magazinele dv. Va putem de asemenea pregati si stocuri de mare diversitate pentru deschidere de magazine. Colaboram direct cu mari si renumiti producatori de imbracaminte de firma din lumea intreaga." Este exact descrierea pe care am gasit-o pe site-il www.outletstock.ro si mie mi se pare ca spune in cateva cuvinte cam tot ce ar trebui sa stie cei care sunt in cautarea unui depozit de haine de la care sa isi faca aprovizionarea pentru magazine, fie ele fizice sau virtuale (in mediul online). 

Puteti gasi pe acest site produse de cea mai buna calitate. Eu, sincera sa fiu, m-am uitat mai mult la obiecte vestimentare pentru femei, caci ele ma interesau in primul rand. m vazut o multime de rochii frumoase, dar si topuri pe care mi le-as dori. Am ramas cu ochii la un soi de maieu bluzita pe care, orice ar fi, voi incerca sa il / o cumpar, caci tare mult imi place. Are bretele din dantela care se incruciseaza la spate, e mulat pe piept si larg in jos, spre talie, e negru, este din bumbac 100 % si exista pe stoc marimea care mi se potriveste. Sotul meu zambeste amuzat in spatele meu si ma intreaba din ce motiv imi doresc un maieu care sa stea mulat pe piept, daca tot nu am nimic de aratat, dar eu prefer sa il ignor si sa aleg ceea ce imi place, indiferenta la glumele lui. Niciodata nu mi-am cumparat haine pentru a arata lumii ce ascund sau nu sub ele si nici nu voi incepe sa fac acest lucru acum. Daca ma simt bine in pielea mea (si eu chiar ma simt), nu vad de ce mi-ar pasa ca alte femei isi aleg obiectele vestimentare in asa fel incat sa isi poata pune in evidenta anumite parti ale corpului, unde natura a fost mai darnica, spre bucuria ochilor de barbat. :)))

Voi, dragile mele cititoare, dupa ce fel de criterii va alegeti hainele? Tineti cont si de ceea ce ele arata ochiului curios sau numai de felul in care voi va simtiti in ele? Ati intrat pe site-ul www.outletstock.ro? Ce haine va placde acolo si pe care vi le doriti din tot sufletul? De obicei va cumparati haine de la firmele de renume sau nu va intereseaza acest aspect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu