luni, 27 iulie 2015

Ce este eficienta luminoasa

Am fost zilele trecute intr-o scurta plimbare prin Brasov. Ziua am colindat strazile pentru a fotografia diferite obiective turistice, iar seara ne-am indreptat pasii spre una dintre cele mai renumite carciumi din oras, unde micii sunt cat farfuria, iar berea este amara si rece. Din vorba in vorba, observand ca pe terasa luminile erau de-a dreptul chioare, baietii au inceput sa discute despre eficienta luminoasa a becurilor, subiect care pe noi, fetele, clar nu ne pasiona. Dar cum berea are darul de a dezlega limbi, ne-am trezit participand la discutii si am invatat cateva lucruri foarte importante, pe care m-am gandit sa le aplic si acasa pentru a avea cat mai multa lumina, lucru pentru care oricum ma tot plangeam la sotul meu de la un timp. Cineva spunea ca printre cele mai eficiente becuri se numara si acest bec cu led pentru soclu E27 de la Magicled.ro. Iata ce am aflat de la baietii cu care eram la masa: Eficienta luminoasa este reprezentata de numarul cat mai mare de lumeni, in timp ce consumul de energie este reprezentat de numarul de wati. Un bec este bun daca are consum mic (deci un numar mic de wati) si luminozitate cat mai mare (un numar mare de lumeni). Pentru ca becul sa produca o lumina satisfacatoare, raportul dintre wati si lumeni trebuie sa fie de cel putin 80. Poate ca un be cu aceste calitati costa putin mai mult decat becurile obisnuite, dar cel putin am garantia ca nu imi mai distruge vederea si ma ajuta sa pot baga ata in ac seara, daca imi vine chef sa cos ceva sau macar ma lasa sa citesc o carte fara sa imi lacrimeze ochii din cauza efortului.




Pentru cei care vor sa se convinga de ceea ce spun, am selectat un filmulet interesant. Desigur, pe site-ul magicled.ro veti gasi o multime de corpuri de iluminat si de becuri care mai de care mai bune, din care cu greu veti putea alege doar unul, doua produse. Important este sa integeti ce este eficienta luminoasa, de ce trebuie sa tinem cont de ea si care sunt becurile care ofera asa ceva. Dupa ce intelegem exact despre ce este vorba, putem selecta usor de pe magicled becul care ne trebuie si care ne avantajeaza. De ce recomand acest site si nu altul? Pentru ca exista cateva avantaje pentru clienti. In primul rand vreau sa amintesc cardul de fidelitate si discounturile existente mai mereu pe site. Iata avantajele:
-acces pe viață la ofertele speciale destinate DOAR posesorilor de card;

- consum de curent pentru iluminat cu până la 90% mai mic.

- este TRANSMISIBIL! Poate mai știți pe cineva care are nevoie de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu