vineri, 27 noiembrie 2015

Dozator de bauturi? Masina de inghetata?

Daca nu v-am spus, va spun acum. Sotul meu este plecat din tara de vreo doua luni, timp in care a muncit si a testat piata unei tari occidentale. L-au tentat, pe rand, diverse obiecte vestimentare si de incaltat, niste laptopuri de ultima generatie, alimente si sucuri pe care nu le mai gustase inainte... Aseara m-a sunat special pentru a-mi spune ca i s-a facut dor de casa si ca in amintirea vremurilor cand ieseam impreuna la supermarket si prin oras, la plimbare, a cumparat o shaorma uriasa si o cutie intreaga de inghetata tip sandvis. Mi l-am imaginat mancand cu pofta, in cautarea gusturilor de acasa si, pentru o clipa, mi s-a facut mila de el, de noi, de lume. Apoi mi-am spus ca ar fi fost tare frumos sa am multi bani, sa il pot astepta cu o masina de inghetata din care sa se infrupte de cate ori are chef. Daca mi-as permite, probabil as ascunde in dormitor pana si un dozator de bauturi, sa nu coboare din pat o perioada, sa stea doar cu ochii in televizor, sa povestim, sa mancam si sa bem fara nici o alta grija. Desigur, e doar un vis nascut de dorul ce ma incearca. La noi acasa nu e horeca si nu si-ar avea sensul nici masina de inghetata, nici dozator de bauturi.


Aceste aparate sunt pentru cei care activeaza in horeca si pot fi comandate de la Dactrust, firma despre care puteti afla detalii cu un simplu clic pe unul dintre linkurile de mai sus. Desigur, nu spun ca nu mi-ar placea si mie sa ma imbogatesc cu ajutorul unei masini de inghetata, dupa cum li s-a intamplat altora, insa imi cunosc lungul nasului, stiu ce pot si ce nu pot, stiu ce imi permit si ce nu. Dar voi puteti citi articolul din business magazin daca vreti sa aflati cat de usor pare ca fac altii bani din piatra seaca. Puteti chiar sa va incercati norocul daca stiti ca va puteti baza pe ceva. Eu voi continua sa scriu pe blog, sa visez mult si sa imi astept cu nerabdare sotul, pentru a-l putea invita undeva in oras cand se va intoarce din occident, sa savuram impreuna o inghetata si, de ce nu, sa ne imaginam impreuna cum ar fi foat viata noastra daca am fi lucrat in domeniul horeca, daca am fi ales sa cumparam o masina de inghetata si un dozator de bauturi, cati dintre prietenii nostri ne-ar fi vizitat foarte des si de cate ori pe an am fi ragusit de la tonele de inghetata mancate seara, in caldura patului si de la bauturile din dozatoare... 

"In categoria dozatoarelor de bauturi de la echipamentele pentru baruri si gelaterie furnizate de Dactrust puteti gasi dozatoare de bauturi reci si dozatoare de ciocolata. Dozatoarele de bauturi pot stoca unul sau mai multe tipuri de bauturi in acelasi timp, le pastreaza reci si asigura un acces rapid si igienic la aceste bauturi. Unul dintre cele mai impresionante dozatoare de bauturi reci de la Dactrust este dispenserul de suc cu racire. Acesta este foarte eficient si are un design deosebit ce se potriveste perfect intr-un bar clasic, la o terasa eleganta sau intr-un restaurant pretentios. Acest aparat profesional de dozare a bauturilor are o structura din otel inoxidabil si recipient de stocare transparant, realizat din policarbonat."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu