joi, 12 noiembrie 2015

Laptop second hand i5

Se pregatea de plecare. Era ultima lui zi acasa... pentru o perioada nedeterminata. Faceam planuri, socoteli, bagaje. Printre altele, ne intrebam daca nu ar fi bine sa imi gaseasca si mie un job pe acolo, dupa ce se va fi stabilit. E una dintre cele mai civilizate si mai bogate tari din lume si asta ne face sa credem ca ne-ar putea fi mai bine acolo decat aici. El visa la ziua in care ar fi luat primul salariu si mi-ar fi trimis bani de avion. Spera sa imi poata cumpara un laptop bun, pe care sa il folosesc pentru a ramane conectata la internet si a scrie pe blog. Normal ca avand asemenea planuri in minte, prima lui grija cand a ajuns acolo a fost sa intre intr-un magazin cu laptopuri second hand si sa se uite la preturi. I s-au parut bune, dar a dorit sa afle totusi parerea cuiva priceput. Copilul a cautat informatii pe internet si in scurt timp i-a ras in fata: ce sens are sa cumperi de acolo cu niste sute de euro pentru care muncesti pana te ia tremuratul, cand acelasi Laptop second hand i5 poate fi gasit si cumparat din magazinele noastre la un pret rezonabil, gandit pentru buzunarele bietului roman deja impovarat de taxe si impozite fara numar. 

Sotul meu este plecat de o luna. A avut timp sa vada care sunt pe acolo preturile la mancare, la imbracaminte, la tot felul de alte produse (daca va vine sa credeti, s-a uitat pana si la pretul bateriilor de dus pentru baie, satul fiind de cele cumparate de la noi - nu stiu daca ati citit articolele in care ma tot plangeam ca la fiecare cateva luni cumparam alta, aruncand astfel cu banii in vant). I-a ramas totusi gandul la un laptop second hand i5, probabil pentru ca a simtit in glasul meu ca mi-as dori asa ceva. Constient fiind ca nu are sens sa il cumpere din afara tarii, cand la noi sunt atat de ieftine, s-a decis sa ma convinga sa imi cumpar unul imediat ce va lua primul salariu si imi va trimite bani. Acum, sincera sa fiu, chiar mi-as dori un asemenea laptop, chiar daca e second hand, insa mi se pare destul de devreme sa investim banii in el. Pentru primul lui salariu eu deja am facut planuri, stiu deja ce ne trebuie in casa si ce trebuie sa fac cand voi primi banii. Dar asta nu inseamna deloc ca resping ideea sotului meu, ci doar ca aman punerea ei in practica pentru una dintre lunile viitoare, dupa ce alte treburi, mai importante intr-o familie, vor fi pe deplin rezolvate. 

Cei care doresc detalii despre magazinele din afara tarii sau despre pretul unui laptop second hand intr-o tara occidentala, ma pot cauta pe mail pentru a le primi. Chiar nu vad ce sens ar avea sa scriu in acest articol cate sute de euro costa asa ceva in Germania (oricum, e vorba despre multeee sute de euro, garantez), daca oamenii le pot cumpara fara batai de cap chiar de la noi, la niste preturi rezonabile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu